Ryhmäliikunta

Forever tarjoaa kokonaisvaltaisen kattauksen ryhmäliikuntatunteja jokaiseen makuun. Ryhmäliikunta ei ole missään tapauksessa ainoastaan huippukuntoisten harrastus, vaan sopii kenelle tahansa ikään ja kuntoon katsomatta. Tunnit ovat ilon ja energian juhlaa, kuitenkin aina rennossa ilmapiirissä toteutettuna. Vasta-alkajakin nauttii olostaan ammattitaitoisen ohjaajan sparraamana!

Uutuudet keväällä 2024

Ryhmäliikuntamme lihaskuntotunnit uudistuvat. Yhteisen STRENGTH-nimikkeen kautta löydät lihaskuntotunnit kalenterista jatkossa helpommin.
Tunneilla yhdistyvät monipuoliset harjoitteet, liikkeet ja välineet tavoitteena kehittää voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta.

Les Mills STRENGTH DEVELOPMENT®

Voimaharjoittelutunti niille, jotka haluavat parantaa tekniikkaansa, vahvistua ja kasvattaa lihaksia. Tunti yhdistelee toiminnallista- ja voimaharjoittelua, kuten kyykkyjä, maastavetoja, pystypunnerruksia, rinnallevetoja ja askelkyykkyjä.
Tulossa 2.1.

STRENGTH

Strength on tehokas ja energinen kokovartalon lihaksille kohdistettu voimakehitystavoitteinen harjoittelutunti, joka tarjoaa tilaisuuden haastaa itsensä niin perinteisten lihaskuntoliikkeiden kuin toiminnallisenkin harjoittelun saralla.
Tulossa 2.1.

STRENGTH UPPERBODY

Strength Upperbody on tehokas voimaharjoittelutunti, joka keskittyy ylävartalon lihasten vahvistamiseen. Treenin kohteena ovat erityisesti hartiat, yläselän lihakset, rintalihakset, ojentajat sekä hauikset.
Tulossa 2.1.

STRENGTH LOWERBODY

Strength Lowerbody on tehokas voimaharjoittelutunti, joka keskittyy erityisesti alavartalon lihasten, kuten reisien ja pakaroiden vahvistamiseen.
Tulossa 2.1.

STRENGTH CORE

Strength Core keskittyy keskivartalon lihasten vahvistamiseen. Tunti tarjoaa monipuolisen kattauksen perinteisiä sekä toiminnallisia liikkeitä, jotka vahvistavat erityisesti vatsan ja selän alueen lihaksia.
Tulossa 2.1.

STRENGTH CIRCUIT

Strength Circuit –tunti toteutetaan kiertoharjoitteluna, jossa edetään harjoittelupisteestä toiseen suorittamalla erilaisia voimaa, kestävyyttä sekä kehonhallintaa kehittäviä lihaskuntoliikkeitä tietyn ajan.
Tulossa 2.1.
Les Mills®

Les Mills STRENGTH DEVELOPMENT®

Voimaharjoittelutunti niille, jotka haluavat lisää voimaa ja lihasta.
Tulossa 2.1.

Les Mills BODYBALANCE®

Tunti on lempeä yhdistelmä pilatesta, joogaa ja tai chita, ja se auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan.

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK®on energinen ja atleettinen treeni, joka keskittyy kunnon ja kestävyyden parantamiseen.

Les Mills BODYSTEP®

Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, jonka suuntauksia on monia. Kaikessa joogassa keskeistä on hengitys sekä mielen ja kehon yhteistyö.

Les Mills DANCE®

Les Mills Dance® on täydellinen sekoitus viimeisintä musiikkia ja yksinkertaisia, mutta kuumia tanssiliikkeitä, joissa keskitytään hauskanpitoon.

Les Mills BODYCOMBAT®

Les Mills BODYCOMBAT® on kamppailulajien inspiroima ja motivoivan musiikin tahtiin suoritettava koko kehon kuntoharjoittelu.

Les Mills BODYPUMP®

Les Mills BODYPUMP® on musiikin tahtiin suunniteltu voimatreeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi levytankoa käyttäen.

Kehonhuolto

Tule huoltamaan kehoasi kokonaisvaltaisesti erilaisilla tekniikoilla. Lihaskalvoja avataan lempeästi perinteisen venyttelyn lisäksi. 

FasciaMethod®

FasciaMethod® on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä monipuolinen, liikkuvuutta parantava kehonhuoltomenetelmä.

Jooga – erilaisia tunteja

Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, jonka suuntauksia on monia. Kaikessa joogassa keskeistä on hengitys sekä mielen ja kehon yhteistyö.

Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka sopii kaikille. Pilates-harjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä parantaa ryhtiä.

Ilmajooga

Ilmajooga on uudenlainen joogaharjoitus jossa käytetään apuna katosta riippuvaa silkkiliinaa. Se kehittää keskivartalon lihaksia ja liikkuvuutta.

Les Mills DANCE®

Les Mills Dance® on täydellinen sekoitus viimeisintä musiikkia ja yksinkertaisia, mutta kuumia tanssiliikkeitä, joissa keskitytään hauskanpitoon.

Zumba

Suosituilla Zumba-tunneilla liikkuminen on hauskaa ja helppoa. Huomaamatta syke nousee, hiki alkaa virtaamaan ja kalorit palavat musiikin tahdissa.

Dance

Dance parantaa vartalon hallintaa ja kehittää rytmitajua, motoriikkaa ja koordinaatiota. Tanssiessa hiki alkaa virrata ja kalorit palavat.

Les Mills STRENGTH DEVELOPMENT®

Voimaharjoittelutunti niille, jotka haluavat parantaa tekniikkaansa, vahvistua ja kasvattaa lihaksia. Tunti yhdistelee toiminnallista- ja voimaharjoittelua.
Tulossa 2.1.

STRENGTH

Strength on tehokas ja energinen kokovartalon lihaksille kohdistettu voimakehitystavoitteinen harjoittelutunti, joka tarjoaa tilaisuuden haastaa itsensä niin perinteisten lihaskuntoliikkeiden kuin toiminnallisenkin harjoittelun saralla.
Tulossa 2.1.

STRENGTH UPPERBODY

Strength Upperbody on tehokas voimaharjoittelutunti, joka keskittyy ylävartalon lihasten vahvistamiseen. Treenin kohteena ovat erityisesti hartiat, yläselän lihakset, rintalihakset, ojentajat sekä hauikset.
Tulossa 2.1.

STRENGTH LOWERBODY

Strength Lowerbody on tehokas voimaharjoittelutunti, joka keskittyy erityisesti alavartalon lihasten, kuten reisien ja pakaroiden vahvistamiseen.
Tulossa 2.1.

STRENGTH CORE

Strength Core keskittyy keskivartalon lihasten vahvistamiseen. Tunti tarjoaa monipuolisen kattauksen erityisesti vatsan ja selän lihasten vahvistamiseen.
Tulossa 2.1.

STRENGTH CIRCUIT

Strength Circuit -tunti toteutetaan kiertoharjoitteluna, jossa kehitetään voimaa, kestävyyttä ja kehonhallintaa kiertäen eri suorituspisteitä.
Tulossa 2.1.

MOVE EVERGREEN

Move Evergreen -tunti tarjoaa tehokkaan kuntoa kohottavan hikitreenin, jossa perinteiset aerobic-liikkeet yhdistyvät tanssinomaisiin askeliin luoden energisen, dynaamisen ja monipuolisen sykettä nostavan harjoituksen.

MOVE BURNER

Move Burner on puhtaasti askelsarjoihin perustuva vauhdikas aerobic-tunti. Tunnilla rakennetaan koreografista aerobic-sarjaa koko tunnin ajan. Perusaskeleiden olisi hyvä olla tuttuja, jotta saat parhaimman tehon irti tunnista.

MOVE STEP

Move Step on puhtaasti askelsarjoihin perustuva vauhdikas step-laudalla suoritettava aerobic-tunti. Tunnilla rakennetaan koreografista aerobic-sarjaa koko tunnin ajan. Ohjaaja tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja liikkeille.

Flowride Radical

Flowride Radical on raskas tunti, maksimikestävyysharjoitus saalistajan asenteella. Tunti soveltuu kokeneille polkijoille.

Flowride Cruiser

Flowride Cruiser on intensiivinen, keskiraskas vauhtikestävyysharjoitus, jossa yhdistyvät haastavat harjoitusosiot ja totaalinen ajamisen nautinto.

Flowride Groove

Flowride Groove on kevyt ja hyväntuulinen peruskestävyysharjoitus, jossa hiki virtaa ilman ankaraa ponnistelua. Sopii kaikille.

Senioriliikunta: Voimaa ja kehonhallintaa

Helppo, mutta monipuolinen tunti, jossa keskitytään kehon lihasvoiman parantamiseen sekä tasapainon ja liikkuvuuden lisäämiseen.

Senioriliikunta: Terve Selkä

Laatua ja hyvinvointia elämään. Tällä tunnilla parannetaan selkärangan liikkuvuutta sekä vahvistetaan selän lihaksia. Sano hyvästit selkäsäryille!

Senioriliikunta: kuntojumppa

Seniorien kuntojumppa on erittäin helppo perusjumppatunti, josta voit aloittaa liikunnan harrastamisen.

Senioriliikunta: Zumba Gold®

Zumba Gold® -tunnit on suunnattu paitsi aktiivisille ikäihmisille, myös iästä riippumatta aloitteleville zumbaajille, tai rauhallisempaa tahtia toivoville.

SkillX

Koe dynaaminen HIIT-konseptimme. SkillX -treenissä kehität tehokkaasti nopeutta, voimaa, ketteryyttä ja kestävyyttä. Vain Hämeenlinnassa.

OSALLISTU ARVONTAAN - VOITA 3 KUUKAUDEN TREENIT!

Täytä yhteystietosi alle ja olet mukana treenien arvonnassa. Arvonta suoritetaan kerran kuukaudessa.