Forever - parempaa elämää

  • Varaa tunti
  • Forever Online
  • Oma Forever
  • Varaa tunti
  • Forever Online
  • Oma Forever
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fustra
    • Hieronta
    • Lastenhoito
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fustra
    • Hieronta
    • Lastenhoito
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
LIITY JÄSENEKSI

UKK: Järjestelmäuudistus ja uusi sovellus

Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuneesta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtui 28.10.2025, jolloin otimme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.

  • Milloin siirtymä tapahtuu? → 29.10.2025
  • Milloin sovellus on ladattavissa? → 28.10. klo 17.00
  • Toimiiko vanha jäsenkorttini? → Kyllä
  • Muuttuuko sopimukseni? → Ei automaattisesti
  • Mistä varaan ryhmäliikunnat? → MyForever-sovelluksesta

Aikataulu ja siirtymä

Milloin uusi järjestelmä otetaan käyttöön?

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 28.10.2025 klo 17 alkaen. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.

Mitä tapahtuu siirtymäpäivänä?

Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.

JÄSENKORTIT & KULKU

MYFOREVER-SOVELLUS

MAKSUTAVAT & LASKUTUS

RYHMÄLIIKUNTA & VARAUKSET

VALMENNUS

MAILAPELIT

JÄSENYYDET & SOPIMUKSET

HENKILÖTIEDOT & VIESTINTÄ

Jäsenkortit ja kulku

Toimiiko vanha korttini edelleen lukijaan?

Vanha RFID-korttisi toimii edelleen lukijaan. Uudistuksen jälkeen myös MyForever-sovellus mahdollistaa ovien avauksen.

Huomioitavaa:

  • Jos sinulla on vanha magneettijuovallinen jäsenkortti, ei kortti enää toimi jatkossa ovissamme.
  • Ovessa oleva kortinlukija vaihtuu uuteen.
Miten toimia, jos jäsenkorttini ei toimi uuden järjestelmän tultua käyttöön?

Huomasithan, että kulunvalvonnan lukija on vaihtunut uuteen?

Jos jäsenkorttisi ei vieläkään toimi:

  • Voit ladata MyForever-sovelluksen ja kulkea jatkossa puhelimesi avulla.
  • Uuden jäsenkortin saamiseksi asioi lähimmässä toimipisteessämme. Ota mukaan vanha jäsenkorttisi ja valmistaudu vahvistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilöllisyystodistuksella (passi, henkilökortti tai ajokortti)
Tarvitsenko uuden jäsenkortin?

Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos sinulla on magneettiraidallinen jäsenkortti, ei sitä voi enää siirtymän jälkeen käyttää. Saat tällöin uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta.  Myös MyForever-sovellus mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.

Voinko käyttää MyForever-sovellusta kulkukorttina?

Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin. Lue lisää alta kohdasta “MyForever-sovellus”.

MyForever-sovellus

Mikä muuttuu MyForever-sovelluksen myötä minulle asiakkaana?

Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.

  • Sisäänpääsy helposti sovelluksen avulla – enää et tarvitse jäsenkorttiasi ulko-oven avaukseen.
  • Tuotteet kätevästi applikaatiosta – ei enää monimutkaisia ostoprosesseja, kaikki ostokset hoituvat suoraan puhelimestasi.
  • Helppo ajanvaraus – varaa ja peru ajanvarauksesi (valmennus, ryhmäliikunta & mailapelit) nopeasti omalta laitteeltasi, silloin kun sinulle sopii (huomioiden varauskäytännöt).
  • Ajantasaiset ilmoitukset – saat heti tiedon varauksistasi, muutoksista ja peruutuksista.
  • Sinulle sopivat tarjoukset – kampanjat ja tarjoukset kohdistetaan juuri sinun tarpeisiisi.
  • Selkeä viestintä – saat jatkossa kaikki tärkeät tiedot yhdestä paikasta, ilman että mikään menee ohi.
Milloin uusi MyForever-sovellus on ladattavissa?

Uusi MyForever sovellus on jo ladattavissa.

Miten lataan sovelluksen?

Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.

Google Play Store

Apple App Store

Toimiiko vanha salasana?

Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”

Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?

Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä sähköpostiosoite, joka on tallennettu jäsentietoihisi. Lähetämme sinulle sähköpostiisi linkin, jonka avulla pääset luomaan itsellesi uuden salasanan.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan MyForever-sovellukseen?

Varmista että olet kirjautumassa sillä sähköpostiosoitteella, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että sähköposti on kirjoitettu oikein. Vanha salasanasi ei enää toimi, ja pääset vaihtamaan uuden salasanan “salasana unohtunut” -painikkeen kautta. Jos et muista sähköpostiosoitettasi, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä jos en muista sähköpostiosoitettani?

Jos et muista tietoihisi tallennettua sähköpostiosoitettasi, voit päivittää uuden sähköpostisi tietoihisi asiakaspalvelussamme.

Maksutavat ja laskutus

Miten voin tarkistaa, onko e-laskuvaltuutukseni voimassa?

Voit tarkistaa e-laskuvaltuutuksesi seuraavasti:

  • MyForever-sovelluksessa: Profiili → Maksutiedot. Jos valtuutus on voimassa, kohdassa näkyy Finvoice-suostumus.
  • Verkkopalvelussa: Profiili → Maksutiedot. Jos valtuutus on voimassa, kohdassa näkyy E-laskusuostumus.

Jos valtuutus puuttuu, voit tehdä uuden e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi valitsemalla palveluntarjoajaksi Forever Helsinki Oy.

 

Voinko maksaa toimipisteessä normaalisti pankkikortilla ostoksiani?

Korttimaksut eivät ole heti käytössä toimipisteissämme uudistuksen jälkeen. Voit kuitenkin maksaa MobilePay-sovelluksella tai laskulla.

Siirtyykö lataamani saldo (esim. Epassi tai Smartum) uuteen järjestelmään?

Aiemmin ladatut tilisaldot siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmään.

Miksi sain kaksi laskua lyhyen ajan sisällä?

Lokakuussa toteutettu järjestelmäuudistus on aiheuttanut tilanteita, joissa asiakkaalle on lähetetty kaksi laskua poikkeuksellisen lyhyellä aikavälillä. Tilanne johtuu teknisestä siirtymästä. Molemmat laskut ovat voimassa ja ne tulee maksaa laskuissa ilmoitettujen eräpäivien mukaisesti.

Miksi e-laskuni ei enää näy verkkopankissa?

Järjestelmäuudistuksen yhteydessä osa e-laskuvaltuutuksista ei siirtynyt automaattisesti. Joillakin asiakkailla saattaa näkyä verkkopankissa e-laskusopimus nimellä ”Forever vanhat sopimukset”. Tämä sopimus ei ole enää voimassa. Tee uusi e-laskusopimus Forever Helsinki Oy:n nimellä omassa verkkopankissasi.

En ole saanut laskua verkkopankkiini – mitä teen?

Jos lasku ei näy verkkopankissasi, tarkista ensin MyForever-sovelluksesta tai verkkokaupasta, löytyykö lasku sieltä. Laskun voi maksaa normaalisti verkkopankissa laskun tietojen perusteella. Jos laskua ei löydy tai havaitset virheen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitämme tilanteen.

Miten laskuni toimitetaan jatkossa?

Laskut toimitetaan seuraavassa järjestyksessä:

  1. Verkkopankkiin e-laskuna, jos e-laskuvaltuutus on voimassa
  2. Sähköpostitse, jos e-laskuvaltuutusta ei ole
  3. Paperilaskuna, jos sähköpostiosoitetta ei ole rekisterissä

Jos laskun maksajana on yritys, lasku voidaan joissakin tapauksissa toimittaa paperilaskuna sähköisen toimituksen sijaan.

Ryhmäliikunta

Mistä varaan ryhmäliikuntatuntini jatkossa?

Voit tehdä jatkossa tuntivarauksia MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Pääset kirjautumaan tietoihisi antamalla sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Miten varaan ryhmäliikuntatunnin uudessa järjestelmässä kotisivujen kautta?
  • Löydät ajanvaraussivun verkkosivuiltamme
  • Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta kohdasta KIRJAUDU SISÄÄN.
  • Kirjaudu antamallasi sähköpostiosoitteella ja tilaa uusi salasana kohdasta FORGOT PASSWORD. Näin saat sähköpostiosoitteeseesi uuden salasanan.
  • Kun olet kirjautunut sisään, voit valita haluamasi toimipisteen vasemmasta ylänurkasta.
  • Alaspäin rullaamalla löydät kohdan VARAA RYHMÄLIIKUNTATUNTI
  • Voit vielä tässä vaiheessa määritellä uudelleen toimipisteen, tuntityypin, jota etsit tai tietyn ohjaajan tunnit. Voit myös tarkastella kaikkia tunteja päivä- tai viikkonäkymässä, joita pystyt vaihtamaan oikeasta yläkulmasta.
  • Klikkaa haluamaasi tuntia ja paina VARAA TUNTI.
  • Voit tarkastella kaikkia tekemiäsi varauksia ylhäältä, oikeasta yläkulmasta, oman nimesi alta avautuvasta alavalikosta valitsemalla VARAUKSENI.
  • Jos haluat peruuttaa tunnin, voit tehdä sen valitsemalla haluamasi tunnin, klikkaamalla sen auki ja valitsemalla alhaalta PERU ILMOITTAUTUMINEN.
  • Huomioithan, että peruutus tulee tehdä viimeistään 3h ennen tunnin alkua.
Miksi en voi varata tunteja 29.10. jälkeen?

Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle. 

Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä ryhmäliikuntatunteja tiistaina 28.10. klo 17.00 alkaen, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.

Kuinka pitkälle etukäteen voin varata tunnin?

 Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin.

Esimerkki: maanantaina klo 17.00 alkava tunti on varattavissa 14 päivää aikaisemmin maanantaina klo 17.00.

Milloin varaus pitää lunastaa?

Varaus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, paikka vapautuu automaattisesti muiden lunastettavaksi.

Kuinka monta tuntia voin varata yhtä aikaa?

Samalla henkilöllä voi olla enintään 8 varattua ryhmäliikuntatuntia yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat. 

Haluamme varmistaa, että jokaisella asiakkaalla on mahdollisuus varata ja osallistua tunneille.

Aiemmin osa varauksista on tehty varmuuden vuoksi useille tunneille, ja peruutukset tulivat vasta lähellä tunnin alkua. Tämä sai tunnit näyttämään täysiltä, vaikka todellisuudessa paikkoja jäi useimmiten vapaiksi. Uuden käytännön avulla varausjärjestelmä palvelee tasapuolisemmin ja tunneille on helpompi  saada itselleen paikka. 

Seuraamme ryhmäliikunnan varaus- ja osallistumistilastoja jatkuvasti, jotta voimme kehittää toimintaa ja lisätä kaikkien mahdollisuuksia osallistua tunneille.

Miten varauksen voi peruuttaa?

Varaus tulee peruuttaa viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.
Näin jonotuslistalla olevat pääsevät mukaan tunnille hyvissä ajoin. Voit peruuttaa tunnin MyForever-sovelluksessa tai verkkosivujemme kautta.

Mitä tapahtuu, jos en peruuta tai lunasta varaustani ajoissa?

Jos sinulta jää kolme lunastamatonta tai perumatonta varausta 30 päivän aikana, menetät varausoikeutesi kahden viikon ajaksi.

Voit silti käyttää kuntosalia ja osallistua tunneille, joissa on tilaa.

Miten jonotus toimii?

Jos tunti on täynnä, voit liittyä jonotuslistalle.

Vapautuvat paikat jaetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen sovellukseesi.

Lunastamattomat varaukset vapautuvat lisäksi 10 minuuttia ennen tunnin alkua, jolloin voit vielä tarkistaa vapaat paikat paikan päällä kirjautumisautomaalilta juuri ennen tunnin alkua.

Valmennus

Olen kiinnostunut valmennuksesta. Miten voin hankkia itselleni henkilökohtaisen valmentajan tai ostaa valmennuspalveluitanne?

Valmennuspalveluita voit jatkossa hankkia suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kohdasta “osta valmennus” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Valitse palvelutarjonnastamme mieleisesi valmennuspaketti ja hyväksy sopimusehtomme. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan, joka pystyy antamaan lisätietoja valmennuspalveluistamme sekä suosittelemaan juuri sinulle sopivaa tapaa edetä. Valmentajiemme yhteystiedot löydät keskuskohtaisesti nettisivuiltamme.

Haluaisin maksaa valmennuspaketin osamaksulla. Miten toimin?

Osamaksuvaihtoehto on tällä hetkellä käytössä vain keskuksilta ostettaessa. Ota siis yhteyttä oman keskuksesi asiakaspalveluun tai suoraan valitsemaasi valmentajaan. Keskuskohtaiset yhteystiedot löydät nettisivuiltamme.

Minulla on avoimia valmennuslaskuja. Pystynkö maksamaan niitä puhelinsovelluksenne kautta?

Ostettuasi valmennuspalveluitamme näet jatkossa laskujesi tilan nettisivujemme ja MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi. Tätä kautta pääset myös maksamaan laskuja

Minulla on valmennuspaketti. Mistä näen paljonko minulla on valmennuskertoja vielä käyttämättä?

Näet jatkossa jäljellä olevien valmennuskertojen määrän nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi

Minulla on valmennuspaketti. Mistä voin tarkistaa, milloin minulle on varattu seuraava valmennuskerta valmentajani kanssa?

Näet jatkossa kaikki sinulle varatut valmennuskerrat ajankohtineen nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi.

Sain hankkimani jäsenyyden liittymisetuna valmentajan ensikäynnin. Miten pystyn lunastamaan etuni?

Voit jatkossa varata ajan ensikäynnille suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kohdasta “varaa aika” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä myös suoraan valitsemaasi valmentajaan tai oman keskuksesi asiakaspalveluun. Keskuskohtaiset yhteystiedot löydät nettisivuiltamme.

Olen hankkinut itselleni valmennuspaketin. Miten voin varata ajan valitsemalleni valmentajalle?

Ajanvarauksen valmennukseen voit jatkossa tehdä suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksen kautta kohdasta “varaa aika” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan, joka pystyy suosittelemaan sinulle toimivaa tapaa edetä. Valmentajiemme yhteystiedot löydät keskuskohtaisesti nettisivuiltamme. Oman keskuksen asiakaspalvelu voi myös tehdä sinulle ajanvarauksen.

En löydä nettiajanvarauksesta itselleni sopivaa valmennus- tai ensikäyntiaikaa. Miten toimin?

Voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan ja tiedustella löytyisikö häneltä sinulle sopivaa aikaa. Huomaa, että osalla keskuksistamme voi olla aikoja rajallisesti tarjolla. Valmentajiemme yhteystiedot löydät nettisivuiltamme keskuskohtaisesti.

Mailapelit

Mitä mailapelien vakiovuoroilleni tapahtuu?

Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.

Toimiiko vanha kirjautumistunnus?

Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen “Unohditko salasanasi?”-linkin avulla.

Voiko vakiovuoroja maksaa ennakkoon?

Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.

Säilyykö asiakkuuteen ladattu saldo käytössä uudessa järjestelmässä?

Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa

Voiko sulkapallovuorot maksaa edelleen asiakaspalvelussa?

Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.

Miten varaan ajan mailapelivuorolle jatkossa?

Jatkossa varaukset tehdään MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10. päivään asti.

Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.

Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Kuinka pääsen sisälle tiloihinne jos mailapelivaraukseni on asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella?

Ovi aukeaa skannattuasi kortinlukijalaitteessa näkyvän QR-koodin. QR-koodin lukija löytyy MyForever-sovelluksen etusivulta klikkaamalla Avain-kuvaketta.

Huomio, että kulkuoikeus tiloihin toimii silloin kun vuorosi alkuun on alle 20min tai vuorosi alkamisesta on kulunut enintään 30min.

Esimerkiksi jos vuorosi alkaa klo 7:00, kulkuoikeus toimii klo 6.40 – 7.30 välillä.


Jäsenyydet ja sopimukset

Mistä voin ostaa jäsenyyden?

Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.

Muuttuuko sopimusehtoni uuden järjestelmän myötä?

Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.

Muuttuuko sopimukseni jotenkin?

Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.

Näenkö sopimukseni tiedot sovelluksessa?

Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.

Henkilötiedot ja viestintä

Tietoni on sovelluksessa väärin, miten toimia?

Tietoja siirrettiin vanhasta järjestelmästä 28.-30.10.2025. Jos huomaat tiedoissasi virheitä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Miksi minun tulee päivittää henkilötietojani?

Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sähköposti ja puhelinnumero)

Miksi antaisin markkinointiluvan?

Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.

Miten päivitän yhteystietoni?
Voit päivittää yhteystietojasi MyForever-sovelluksessa tai kirjautumalla asiakastilillesi.

Tuki ja yhteystiedot

Toimipisteiden yhteystiedot
asiakaspalvelu
Forever Online
Hyvinvointiportaali
Oma Forever
Tilaa uutiskirje

Palvelut

  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta
  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta

Tietoa meistä

  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa
  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa

Tietoturva ja -suoja

  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot
  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot

Liity jäseneksi

  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa
  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa

Ryhmäliikuntakalenterit

Forever Töölö
Forever Herttoniemi
Forever Matinkylä
Forever Hiekkaharju
Forever Varisto
Forever Kerava
Forever Järvenpää
Forever Lahti
Forever Hämeenlinna
Forever Lappeenranta
Forever Turku
Forever Tampella

Nykyisen varausjärjestelmän toiminta loppuu 27.10.2025 klo 21

Siirrymme uuteen varausjärjestelmään ja verkkokauppaan 28.10. klo 17 alkaen. Päivityksen vuoksi verkkokauppamme on poissa käytöstä 27.10. klo 21:stä alkaen 28.10. klo 17 asti.

Haluatko ilmoituksen, kun uusi varausjärjestelmämme ja verkkokauppamme on avoinna? Jätä sähköpostisi alla olevaan laatikkoon ja saat meiltä ilmoituksen, kun päivitys on päättynyt.

Tilaa uutiskirjeemme!

Voimme iloksemme kertoa, että uusi MyForever-sovellus on nyt julkaistu! Sovelluksen avulla teet hyvinvoinnistasi ja treenaamisestasi helpompaa – missä ja milloin vain. Jatkossa kaikki tärkeimmät palvelut löytyvät yhdestä paikasta, eli taskustasi.
 
MyForever-sovelluksella voit:
  • Hallinnoida omaa jäsenyyttäsi, seurata kehitystäsi ja päivittää tietojasi
  • Tehdä varauksia palveluihimme kuten valmennukseen, ryhmäliikuntaan, lastenhoitoon ja mailapeleihin
  • Saada henkilökohtaisia vinkkejä ja suosituksia
  • Hyödyntää jäsenetuja ja eksklusiivisia tarjouksia
  • Käyttää sovellusta digitaalisena kulkukorttina keskuksissamme
Lataa MyForever-sovellus jo tänään ja kirjaudu sisään jäsenyyteesi liitetyllä sähköpostiosoitteellasi. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla luot vain uuden salasanan, ja kaikki palvelut ovat käytössäsi heti. Tervetuloa uuteen, helpompaan tapaan hallinnoida treeniarkeasi!

Meillä on Boost-päivät!

Liittymisetuna Premium jäsenyys -50 % 31.1.2026 asti

Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!

Lue lisää ja hyödynnä tarjoukset!

Verkkopalveluiden huoltoilmoitus

30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä:

  • oma Forever-portaali
  • verkkokauppa
  • ryhmäliikunnan varaukset
  • mailapelien varaukset