Forever - parempaa elämää

  • Varaa tunti
  • Forever Online
  • Oma Forever
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fysifustra
    • Fustra
    • Hieronta
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fysifustra
    • Fustra
    • Hieronta
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
LIITY JÄSENEKSI

UKK: Järjestelmäuudistus ja uusi sovellus

Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuvasta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtuu 29.10.2025, jolloin otamme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista muutoksen jälkeen. Siirtymän aikana nykyinen järjestelmä on käytössä 28.10. asti, ja osa toiminnallisuuksista, kuten kulkukortit ja jäsenyystiedot, päivittyvät uudistuksen myötä automaattisesti. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.

  • Milloin siirtymä tapahtuu? → 29.10.2025
  • Milloin sovellus on ladattavissa? → 28.10. klo 17.00
  • Toimiiko vanha jäsenkorttini? → Kyllä
  • Muuttuuko sopimukseni? → Ei automaattisesti
  • Mistä varaan ryhmäliikunnat? → MyForever-sovelluksesta

Aikataulu ja siirtymä (29.10.2025)

Milloin uusi järjestelmä otetaan käyttöön?

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 29.10.2025. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.

Mitä tapahtuu siirtymäpäivänä?

Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.

JÄSENKORTIT & KULKU

MYFOREVER-SOVELLUS

MAKSUTAVAT & LASKUTUS

RYHMÄLIIKUNTA & VARAUKSET

MAILAPELIT

JÄSENYYDET & SOPIMUKSET

HENKILÖTIEDOT & VIESTINTÄ

Jäsenkortit ja kulku

Toimiiko korttini edelleen lukijaan?

RFID-kortit toimivat edelleen kulunvalvonnan lukijoissamme, mutta myös MyForever App mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.

Miten toimia, jos jäsenkorttini ei toimi uuden järjestelmän tultua käyttöön?

Asioi lähimmässä toimipisteessämme. Ota mukaan vanha jäsenkorttisi ja valmistaudu vahvistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilöllisyystodistuksella (passi, henkilökortti tai ajokortti)

Tarvitsenko uuden jäsenkortin?

Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos siirtymän jälkeen korttiasi ei voi käyttää, saat uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta.  Myös MyForever App mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.

Voinko käyttää sovellusta kulkukorttina?

Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin.

MyForever-sovellus

Milloin uusi "My Forever" sovellus on ladattavissa?

Uusi MyForever sovellus on ladattavissa vasta 28.10. klo 17.00 alkaen.

Mikä muuttuu My Forever sovelluksen myötä minulle asiakkaana?

Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina/sisäänpääsynä, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.

  • Tuotteet kätevästi applikaatiosta – ei enää monimutkaisia ostoprosesseja, kaikki ostokset hoituvat suoraan puhelimestasi.
  •  Helppo ajanvaraus – varaa ja peru ajanvarauksesi (Valmennus, ryhmäliikunta & mailapelit) nopeasti omalta laitteeltasi, silloin kun sinulle sopii (huomioiden varauskäytännöt).
  • Ajantasaiset ilmoitukset – saat heti tiedon varauksistasi, muutoksista ja peruutuksista.
  • Sinulle sopivat tarjoukset – kampanjat ja tarjoukset kohdistetaan juuri sinun tarpeisiisi.
  • Selkeä viestintä – saat jatkossa kaikki tärkeät tiedot yhdestä paikasta, ilman että mikään menee ohi.
Miten lataan sovelluksen?

Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.

Google Play Store

Apple App Store

Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?

Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä s-posti joka tallennettu jäsentietoihin. Lähetämme sinulle s-postiin linkin, jossa pääset luomaan itsellesi salasanan uuteen järjestelmään/My Forever sovellukseen.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan MyForever-sovellukseen?

Varmista että olet kirjautumassa s-postilla, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että s-posti on kirjoitettu oikein. Mikäli et muista salasanaa, niin pääset vaihtamaan salasanan “salasana unohtunut” painikkeen kautta. Jos et muista s-postia niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimiiko vanha salasana?

Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”

Voinko ladata uuden sovelluksen jo nyt?

Uusi MyForever sovellus on ladattavissa vasta 28.10. klo 17.00 alkaen. Tällä takaamme, että tietosi ja sovellus on ajantasalla kun otat sen käyttöön.

Maksutavat ja laskutus

Muuttuuko laskutus?

Laskutus siirtyy uuteen järjestelmään, mutta olemassa olevat laskut ja sopimukset jatkuvat normaalisti. Saat laskut jatkossakin tutulla tavalla.

Ryhmäliikunta ja varaukset

Mistä varaan ryhmäliikuntatuntini jatkossa?

Jatkossa tuntivaraukset tehdään MyForever sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10 asti. Nykyinen varausjärjestelmä sulkeutuu 28.10 klo:24.00. Tämän jälkeen järjestelmässä ei voi enää tehdä ryhmäliikunnan varauksia.

Uusi varausjärjestelmä on käytössä 29.10 alkaen osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin ja MyForever sovelluksessa.

Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköposti-osoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Muuttuuko ryhmäliikunnan varauksen säännöt?

Ryhmäliikunnan varaussäännöt ovat jatkossa:

Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin. Tuntivaraus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua. Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, vapautuu tuntivaraus kaikkien saataville.

Samalla henkilöllä voi olla enintään 6 ryhmäliikuntatuntia varattuna yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat.

Varaus on peruttava viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.

Voit varata itsellesi paikan jonotuslistalta, jos tunti on jo täynnä. Vapautuvat paikat vapautetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen appiisi. Lunastamattomat varaukset vapautetaan 10 min ennen tunnin alkua, eli tunnille voi päästä myös suoraan ilmoittautumisautomaatilta.

Menetät varausoikeutesi kahden viikon ajalle kolmesta lunastamattomasta tuntivarauksesta 60 päivän aikana. Voit kuitenkin käydä edelleen kuntosalilla ja osallistua ryhmäliikuntatunneille, joissa on tilaa.

Siirtyvätkö vanhat varaukseni automaattisesti?

Eivät. 28.10 asti toimii vanha varausjärjestelmämme. 28.10 klo:17.00 avautuvat tuntivaraukset 29.10 tunneille. Varauksia voi tällöin tehdä kotisivujemme kautta osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin sekä älypuhelin sovelluksessa.

Älypuhelin sovellus nimeltä MyForever on myös ladattavissa 28.10 klo:17.00

Entä valmennukset ja mailapelit?

Valmennusten ja mailapelien varaukset siirtyvät myös uuteen järjestelmään. Kaikki ajankohtaiset varaukset ovat löydettävissä sovelluksesta.

Mailapelien vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.

Miten varaan ryhmäliikuntatunnin uudessa järjestelmässä kotisivujen kautta?
  • Mene osoitteeseen: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin
  • Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta kohdasta KIRJAUDU SISÄÄN.
  • Kirjaudu antamallasi sähköpostiosoitteella ja tilaa uusi salasana kohdasta FORGOT PASSWORD. Näin saat sähköpostiosoitteeseesi uuden salasanan.
  • Kun olet kirjautunut sisään, voit valita haluamasi toimipisteen vasemmasta ylänurkasta.
  • Alaspäin rullaamalla löydät kohdan VARAA RYHMÄLIIKUNTATUNTI
  • Voit vielä tässä vaiheessa määritellä uudelleen toimipisteen, tuntityypin, jota etsit tai tietyn ohjaajan tunnit. Voit myös tarkastella kaikkia tunteja päivä- tai viikkonäkymässä, joita pystyt vaihtamaan oikeasta yläkulmasta.
  • Klikkaa haluamaasi tuntia ja paina VARAA TUNTI.
  • Voit tarkastella kaikkia tekemiäsi varauksia ylhäältä, oikeasta yläkulmasta, oman nimesi alta avautuvasta alavalikosta valitsemalla VARAUKSENI.
  • Jos haluat peruuttaa tunnin, voit tehdä sen valitsemalla haluamasi tunnin, klikkaamalla sen auki ja valitsemalla alhaalta PERU ILMOITTAUTUMINEN.
  • Huomioithan, että peruutus tulee tehdä viimeistään 3h ennen tunnin alkua.
Miksi en voi varata tunteja?

Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle.

Miksi ette voi varata tunteja minulle etukäteen uuteen järjestelmään?

Kaikki asiakastieto siirtyy uuteen järjestelmään samana päivänä ja siksi emme voi varata tunteja vielä uuteen järjestelmään etukäteen.

Haluan hyvitystä, koska en voi varata tunteja itselleni vaikka olette niin luvanneet.

Ymmärrämme, että varausoikeuden katkeaminen hetkellisesti aiheuttaa muutoksen normaaliin toimintaamme, mutta tämä on kaikille tasapuolinen tilanne. Järjestelmämuutoksen jälkeen tulemme saamaan entistä toimivamman varausjärjestelmän ja pääsyn omiin tietoihin

Mailapelit

Mitä mailapelien vakiovuoroilleni tapahtuu?

Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.

Toimiiko vanha kirjautumistunnus?

Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen.

Voiko vakiovuoroja maksaa ennakkoon?

Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.

Säilyykö asiakkuuteen ladattu saldo käytössä uudessa järjestelmässä?

Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa

Voiko sulkapallovuorot maksaa edelleen asiakaspalvelutiskille?

Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.

Miten varaan ajan mailapelivuorolle jatkossa?

Jatkossa varaukset tehdään MyForever sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10 asti. Nykyinen varausjärjestelmä sulkeutuu 28.10 klo: 24.00. Tämän jälkeen järjestelmässä ei voi enää tehdä varauksia.

Uusi varausjärjestelmä on käytössä 29.10 alkaen osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin ja MyForever sovelluksessa.

Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Jäsenyydet ja sopimukset

Mistä voin ostaa jäsenyyden?

Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.

Muuttuuko sopimusehtoni uuden järjestelmän myötä?

Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.

Muuttuuko sopimukseni jotenkin?

Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.

Näenkö sopimukseni tiedot sovelluksessa?

Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.

Henkilötiedot ja viestintä

Miksi minun tulee päivittää henkilötietojani?

Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sposti ja puh nro)

Miksi antaisin markkinointiluvan?

 Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.

Miten päivitän yhteystietoni?
Ennen järjestelmän vaihdosta voit muokata yhteystietojasi kirjautumalla “Oma Foreveriin” kauppa.foreverclub.fi  -> Päivitä yhteystietosi omissa tiedoissasi 27.10. kello 12.00 mennessä. Jos et pääse kirjautumaan Oma Foreveriin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päivitämme tiedot puolestasi.
Uudessa järjestelmässä pystyt päivittämään yhteystietosi 28.10 klo 17.00 alkaen, kun olet ensimmäisen kerran kirjautunut sisään.

Tuki ja yhteystiedot

Toimipisteiden yhteystiedot
asiakaspalvelu
Forever Online
Hyvinvointiportaali
Oma Forever
Tilaa uutiskirje

Palvelut

  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta
  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta

Tietoa meistä

  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa
  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa

Tietoturva ja -suoja

  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot
  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot

Liity jäseneksi

  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa
  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa

Ryhmäliikuntakalenterit

Forever Töölö
Forever Herttoniemi
Forever Matinkylä
Forever Hiekkaharju
Forever Varisto
Forever Kerava
Forever Järvenpää
Forever Lahti
Forever Hämeenlinna
Forever Lappeenranta
Forever Turku
Forever Tampella

Tilaa uutiskirjeemme!

Meillä on Boost-päivät!

Liittymisetuna Premium jäsenyys -50 % 31.1.2026 asti

Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!

Lue lisää ja hyödynnä tarjoukset!

Verkkopalveluiden huoltoilmoitus

30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä:

  • oma Forever-portaali
  • verkkokauppa
  • ryhmäliikunnan varaukset
  • mailapelien varaukset