Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuvasta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtuu 29.10.2025, jolloin otamme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista muutoksen jälkeen. Siirtymän aikana nykyinen järjestelmä on käytössä 28.10. asti, ja osa toiminnallisuuksista, kuten kulkukortit ja jäsenyystiedot, päivittyvät uudistuksen myötä automaattisesti. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.
Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 29.10.2025. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.
Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.
RFID-kortit toimivat edelleen kulunvalvonnan lukijoissamme, mutta myös MyForever App mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.
Asioi lähimmässä toimipisteessämme. Ota mukaan vanha jäsenkorttisi ja valmistaudu vahvistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilöllisyystodistuksella (passi, henkilökortti tai ajokortti)
Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos siirtymän jälkeen korttiasi ei voi käyttää, saat uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta. Myös MyForever App mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.
Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin.
Uusi MyForever sovellus on ladattavissa vasta 28.10. klo 17.00 alkaen.
Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina/sisäänpääsynä, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.
Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.
Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä s-posti joka tallennettu jäsentietoihin. Lähetämme sinulle s-postiin linkin, jossa pääset luomaan itsellesi salasanan uuteen järjestelmään/My Forever sovellukseen.
Varmista että olet kirjautumassa s-postilla, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että s-posti on kirjoitettu oikein. Mikäli et muista salasanaa, niin pääset vaihtamaan salasanan “salasana unohtunut” painikkeen kautta. Jos et muista s-postia niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”
Uusi MyForever sovellus on ladattavissa vasta 28.10. klo 17.00 alkaen. Tällä takaamme, että tietosi ja sovellus on ajantasalla kun otat sen käyttöön.
Laskutus siirtyy uuteen järjestelmään, mutta olemassa olevat laskut ja sopimukset jatkuvat normaalisti. Saat laskut jatkossakin tutulla tavalla.
Jatkossa tuntivaraukset tehdään MyForever sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10 asti. Nykyinen varausjärjestelmä sulkeutuu 28.10 klo:24.00. Tämän jälkeen järjestelmässä ei voi enää tehdä ryhmäliikunnan varauksia.
Uusi varausjärjestelmä on käytössä 29.10 alkaen osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin ja MyForever sovelluksessa.
Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköposti-osoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Ryhmäliikunnan varaussäännöt ovat jatkossa:
Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin. Tuntivaraus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua. Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, vapautuu tuntivaraus kaikkien saataville.
Samalla henkilöllä voi olla enintään 6 ryhmäliikuntatuntia varattuna yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat.
Varaus on peruttava viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.
Voit varata itsellesi paikan jonotuslistalta, jos tunti on jo täynnä. Vapautuvat paikat vapautetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen appiisi. Lunastamattomat varaukset vapautetaan 10 min ennen tunnin alkua, eli tunnille voi päästä myös suoraan ilmoittautumisautomaatilta.
Menetät varausoikeutesi kahden viikon ajalle kolmesta lunastamattomasta tuntivarauksesta 60 päivän aikana. Voit kuitenkin käydä edelleen kuntosalilla ja osallistua ryhmäliikuntatunneille, joissa on tilaa.
Eivät. 28.10 asti toimii vanha varausjärjestelmämme. 28.10 klo:17.00 avautuvat tuntivaraukset 29.10 tunneille. Varauksia voi tällöin tehdä kotisivujemme kautta osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin sekä älypuhelin sovelluksessa.
Älypuhelin sovellus nimeltä MyForever on myös ladattavissa 28.10 klo:17.00
Valmennusten ja mailapelien varaukset siirtyvät myös uuteen järjestelmään. Kaikki ajankohtaiset varaukset ovat löydettävissä sovelluksesta.
Mailapelien vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.
Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle.
Kaikki asiakastieto siirtyy uuteen järjestelmään samana päivänä ja siksi emme voi varata tunteja vielä uuteen järjestelmään etukäteen.
Ymmärrämme, että varausoikeuden katkeaminen hetkellisesti aiheuttaa muutoksen normaaliin toimintaamme, mutta tämä on kaikille tasapuolinen tilanne. Järjestelmämuutoksen jälkeen tulemme saamaan entistä toimivamman varausjärjestelmän ja pääsyn omiin tietoihin
Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.
Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen.
Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.
Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa
Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.
Jatkossa varaukset tehdään MyForever sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10 asti. Nykyinen varausjärjestelmä sulkeutuu 28.10 klo: 24.00. Tämän jälkeen järjestelmässä ei voi enää tehdä varauksia.
Uusi varausjärjestelmä on käytössä 29.10 alkaen osoitteessa: tähän tulee verkkokaupan osoite myöhemmin ja MyForever sovelluksessa.
Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.
Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.
Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.
Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.
Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sposti ja puh nro)
Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.
Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!
30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä: