Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuneesta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtui 28.10.2025, jolloin otimme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.
Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 28.10.2025 klo 17 alkaen. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.
Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.
Vanha RFID-korttisi toimii edelleen lukijaan. Uudistuksen jälkeen myös MyForever-sovellus mahdollistaa ovien avauksen.
Huomioitavaa:
Huomasithan, että kulunvalvonnan lukija on vaihtunut uuteen?
Jos jäsenkorttisi ei vieläkään toimi:
Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos sinulla on magneettiraidallinen jäsenkortti, ei sitä voi enää siirtymän jälkeen käyttää. Saat tällöin uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta. Myös MyForever-sovellus mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.
Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin. Lue lisää alta kohdasta “MyForever-sovellus”.
Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.
Uusi MyForever sovellus on jo ladattavissa.
Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.
Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”
Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä sähköpostiosoite, joka on tallennettu jäsentietoihisi. Lähetämme sinulle sähköpostiisi linkin, jonka avulla pääset luomaan itsellesi uuden salasanan.
Varmista että olet kirjautumassa sillä sähköpostiosoitteella, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että sähköposti on kirjoitettu oikein. Vanha salasanasi ei enää toimi, ja pääset vaihtamaan uuden salasanan “salasana unohtunut” -painikkeen kautta. Jos et muista sähköpostiosoitettasi, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos et muista tietoihisi tallennettua sähköpostiosoitettasi, voit päivittää uuden sähköpostisi tietoihisi asiakaspalvelussamme.
Voit tarkistaa e-laskuvaltuutuksesi seuraavasti:
Jos valtuutus puuttuu, voit tehdä uuden e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi valitsemalla palveluntarjoajaksi Forever Helsinki Oy.
Korttimaksut eivät ole heti käytössä toimipisteissämme uudistuksen jälkeen. Voit kuitenkin maksaa MobilePay-sovelluksella tai laskulla.
Aiemmin ladatut tilisaldot siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmään.
Lokakuussa toteutettu järjestelmäuudistus on aiheuttanut tilanteita, joissa asiakkaalle on lähetetty kaksi laskua poikkeuksellisen lyhyellä aikavälillä. Tilanne johtuu teknisestä siirtymästä. Molemmat laskut ovat voimassa ja ne tulee maksaa laskuissa ilmoitettujen eräpäivien mukaisesti.
Järjestelmäuudistuksen yhteydessä osa e-laskuvaltuutuksista ei siirtynyt automaattisesti. Joillakin asiakkailla saattaa näkyä verkkopankissa e-laskusopimus nimellä ”Forever vanhat sopimukset”. Tämä sopimus ei ole enää voimassa. Tee uusi e-laskusopimus Forever Helsinki Oy:n nimellä omassa verkkopankissasi.
Jos lasku ei näy verkkopankissasi, tarkista ensin MyForever-sovelluksesta tai verkkokaupasta, löytyykö lasku sieltä. Laskun voi maksaa normaalisti verkkopankissa laskun tietojen perusteella. Jos laskua ei löydy tai havaitset virheen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitämme tilanteen.
Laskut toimitetaan seuraavassa järjestyksessä:
Jos laskun maksajana on yritys, lasku voidaan joissakin tapauksissa toimittaa paperilaskuna sähköisen toimituksen sijaan.
Voit tehdä jatkossa tuntivarauksia MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Pääset kirjautumaan tietoihisi antamalla sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle.
Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä ryhmäliikuntatunteja tiistaina 28.10. klo 17.00 alkaen, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin.
Esimerkki: maanantaina klo 17.00 alkava tunti on varattavissa 14 päivää aikaisemmin maanantaina klo 17.00.
Varaus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, paikka vapautuu automaattisesti muiden lunastettavaksi.
Samalla henkilöllä voi olla enintään 8 varattua ryhmäliikuntatuntia yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat.
Haluamme varmistaa, että jokaisella asiakkaalla on mahdollisuus varata ja osallistua tunneille.
Aiemmin osa varauksista on tehty varmuuden vuoksi useille tunneille, ja peruutukset tulivat vasta lähellä tunnin alkua. Tämä sai tunnit näyttämään täysiltä, vaikka todellisuudessa paikkoja jäi useimmiten vapaiksi. Uuden käytännön avulla varausjärjestelmä palvelee tasapuolisemmin ja tunneille on helpompi saada itselleen paikka.
Seuraamme ryhmäliikunnan varaus- ja osallistumistilastoja jatkuvasti, jotta voimme kehittää toimintaa ja lisätä kaikkien mahdollisuuksia osallistua tunneille.
Varaus tulee peruuttaa viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.
Näin jonotuslistalla olevat pääsevät mukaan tunnille hyvissä ajoin. Voit peruuttaa tunnin MyForever-sovelluksessa tai verkkosivujemme kautta.
Jos sinulta jää kolme lunastamatonta tai perumatonta varausta 30 päivän aikana, menetät varausoikeutesi kahden viikon ajaksi.
Voit silti käyttää kuntosalia ja osallistua tunneille, joissa on tilaa.
Jos tunti on täynnä, voit liittyä jonotuslistalle.
Vapautuvat paikat jaetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen sovellukseesi.
Lunastamattomat varaukset vapautuvat lisäksi 10 minuuttia ennen tunnin alkua, jolloin voit vielä tarkistaa vapaat paikat paikan päällä kirjautumisautomaalilta juuri ennen tunnin alkua.
Valmennuspalveluita voit jatkossa hankkia suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kohdasta “osta valmennus” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Valitse palvelutarjonnastamme mieleisesi valmennuspaketti ja hyväksy sopimusehtomme. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan, joka pystyy antamaan lisätietoja valmennuspalveluistamme sekä suosittelemaan juuri sinulle sopivaa tapaa edetä. Valmentajiemme yhteystiedot löydät keskuskohtaisesti nettisivuiltamme.
Osamaksuvaihtoehto on tällä hetkellä käytössä vain keskuksilta ostettaessa. Ota siis yhteyttä oman keskuksesi asiakaspalveluun tai suoraan valitsemaasi valmentajaan. Keskuskohtaiset yhteystiedot löydät nettisivuiltamme.
Ostettuasi valmennuspalveluitamme näet jatkossa laskujesi tilan nettisivujemme ja MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi. Tätä kautta pääset myös maksamaan laskuja
Näet jatkossa jäljellä olevien valmennuskertojen määrän nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi
Näet jatkossa kaikki sinulle varatut valmennuskerrat ajankohtineen nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kirjauduttuasi sisään omaan profiiliisi.
Voit jatkossa varata ajan ensikäynnille suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksemme kautta kohdasta “varaa aika” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä myös suoraan valitsemaasi valmentajaan tai oman keskuksesi asiakaspalveluun. Keskuskohtaiset yhteystiedot löydät nettisivuiltamme.
Ajanvarauksen valmennukseen voit jatkossa tehdä suoraan nettisivujemme tai MyForever-sovelluksen kautta kohdasta “varaa aika” valittuasi ensin oikean toimipaikan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan, joka pystyy suosittelemaan sinulle toimivaa tapaa edetä. Valmentajiemme yhteystiedot löydät keskuskohtaisesti nettisivuiltamme. Oman keskuksen asiakaspalvelu voi myös tehdä sinulle ajanvarauksen.
Voit ottaa yhteyttä suoraan valitsemaasi valmentajaan ja tiedustella löytyisikö häneltä sinulle sopivaa aikaa. Huomaa, että osalla keskuksistamme voi olla aikoja rajallisesti tarjolla. Valmentajiemme yhteystiedot löydät nettisivuiltamme keskuskohtaisesti.
Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.
Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen “Unohditko salasanasi?”-linkin avulla.
Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.
Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa
Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.
Jatkossa varaukset tehdään MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10. päivään asti.
Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Ovi aukeaa skannattuasi kortinlukijalaitteessa näkyvän QR-koodin. QR-koodin lukija löytyy MyForever-sovelluksen etusivulta klikkaamalla Avain-kuvaketta.
Huomio, että kulkuoikeus tiloihin toimii silloin kun vuorosi alkuun on alle 20min tai vuorosi alkamisesta on kulunut enintään 30min.
Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.
Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.
Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.
Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.
Tietoja siirrettiin vanhasta järjestelmästä 28.-30.10.2025. Jos huomaat tiedoissasi virheitä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sähköposti ja puhelinnumero)
Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.
Siirrymme uuteen varausjärjestelmään ja verkkokauppaan 28.10. klo 17 alkaen. Päivityksen vuoksi verkkokauppamme on poissa käytöstä 27.10. klo 21:stä alkaen 28.10. klo 17 asti.
Haluatko ilmoituksen, kun uusi varausjärjestelmämme ja verkkokauppamme on avoinna? Jätä sähköpostisi alla olevaan laatikkoon ja saat meiltä ilmoituksen, kun päivitys on päättynyt.
Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!
30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä: