Kesä on jo nurkan takana. Talvi meni taas turhan nopeasti ja moni meistä teki uudenvuodenlupauksen päästä kesäkuntoon 2019. Mutta minkälainen sinun kesäkunto 2019 tulee olemaan? Saavutitko tavoitteesi vai jäitkö niistä kauaksi? Onko nyt jo liian myöhäistä aloittaa? Ei.

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa

Ei huolta! Vaikka et olisi vielä aloittanutkaan omaa kesäkunto 2019 -projektiasi, ei vielä ole liian myöhäistä saavuttaa tyydyttävää tulosta. Kauniit ilmat houkuttelevat ulkoilemaan ja liikuntaa on helppo lisätä roimasti. Kesäkuntoon on kuitenkin helpompi päästä, jos lisää treeniohjelmaan kuntosaliharjoittelun. Kuntosalilla saat tuloksia tehokkaasti ja nopeallakin aikataululla. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta käydä kuntosalilla, voit tehdä kehonpainotreeniä kotona tai hankkia kahvakuulan, kuminauhoja tai muita vastuksia tai vapaapainoja kotiisi. Kotona voi myös tehdä monipuolisen lihastreenin.

Treeniohjelma kannattaa tehdä yhdessä ammattilaisen kanssa, jotta onnistut tavoitteessasi. Muista myös kiinnittää huomiota ruokavalioosi ja juo vettä tarpeeksi. Keväällä ja kesällä on helppo syödä terveellisesti, koska tarjolla on maukkaita kauden kasviksia, hedelmiä ja marjoja.

Kesäkuntoon 2019

Tässä hyviä treenivinkkejä, joilla onnistut kesäkunto 2019 -projektissasi

Kesäkuntoon treeniohjelmalla

Tehokas kuntosalitreeni on loistava valinta, jos haluat päästä pikaisesti kesäkunto 2019 -projektissa kuntoon. Forever-kuntosalilla on valmiita treeniohjelmia aloittelijoille ja kuntoilijoille, joita voit käyttää hyödyksesi oman kesäkuntosi tavoittelussa.

Treeniohjelma aloittelijalle

Treeniohjelma 2 kertaa viikossa

Treenaa valitsemallasi Foreverilla 3 päivää ilmaiseksi.

HIIT-treeni

HIIT eli High Intervall Training on korkean intensiteetin intervalliharjoittelua, joka on todella tehokasta. Vain 15-20 minuutin treenillä ja muutamilla eri liikkeillä saavutat nopeasti tuloksia. HIIT-treeni polttaa rasvaa ja pitää sykkeen korkealla. Pidä liikkeiden teko- ja palautusaika lyhyenä. Muista kuitenkin tehdä liikkeet täydellä teholla niin, että otat itsestäsi kaiken irti. HIIT-treeniksi sopii melkein mikä vain laji tai niiden yhdistelmät.

Porrastreeni

Onko asuinpaikkasi lähettyvillä pitkiä portaita? Portaissa juoksu ja erilaiset askellukset ovat tehokasta treeniä sekä keski- ja alavartalon lihaksille että hengityselimistölle. Jo yksi pyrähdys portaita ylös, saa sydämen sykkeen reippaasti ylös ja lihakset töihin. Polttava tunne lihaksissa kertoo, että töitä on tehty.

Yhdistelemällä erilaisia treenimuotoja ja kiinnittämällä huomiota ruokavalioosi, saat varmasti tuloksia aikaan. Muista, että treeni ei ole koskaan turhaa, vaikka et saavuttaisikaan toivottua tulosta lyhyessä ajassa. Jatka treenaamista läpi kesän ja tee siitä rutiininomaista. Pysyt kunnossa läpi vuoden ja kroppa ja mieli kiittää!

 

[likebtn theme="custom" lang="fi" show_dislike_label="1" icon_like_show="0" icon_dislike_show="0" tooltip_enabled="0" i18n_like="Kyllä" i18n_dislike="En" white_label="1" popup_disabled="1" counter_clickable="1" counter_zero_show="1" share_enabled="0"]
Tykätty [likebtn_likes] kertaa
image description
Forever Forever-kuntoklubit
image description

Kokeile 3 päivää

Kokeile kuntosalia ja ryhmäliikuntaa kolme päivää veloituksetta. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Nimi
Etunimi:
Sukunimi:

Puhelin

Sähköposti

Kyllä, haluan hyvinvointivinkkejä ja tietoja tarjouksista sähköpostitse. Viestejä noin yksi viikossa, uutiskirjeet voi perua milloin tahansa.

Keskus

Haluatko tutustua LITE-saliin (FIT1 Espoo, Vaasa tai Forever Tampere)? Tutustu tästä.