Myös pelkällä kuminauhalla saa tehtyä monipuolisen harjoituksen.

Soutu seisten
Pidä keskivartalo tiukkana ja vie kyynärpää vartalon läheltä taakse. Purista lapoja yhteen ja pidä hartiat alhaalla. Kuminauha saa olla koko ajan vähän jännitettynä.

Alaspainallus ojentajille
Pidä keskivartalo hallittuna ja kyynärpäät liimattuina kylkiin. Suorista kädet ja palauta jarruttaen takaisin lähtöasentoon.

Kyykky
Katso, että polvet ja varpaat osoittavat samaan suuntaan. Muista vatsan tuki ja hyvä ryhdikäs asento.

”Kirvesniemi”
Ota pieni etunoja ja pidä keskivartalo taas hallittuna. Paina kädet suorina kohti lattiaa, ja huomioi samalla lapatuki. Selkä on suorana koko liikkeen ajan.

Vartalon kierto
Pidä lantio koko ajan samaan suuntaan. Kierrä vartaloa vatsalihaksilla, kuminauha koko ajan jännityksessä.

Ja eikun kumpparijumppailemaan!

[likebtn theme="custom" lang="fi" show_dislike_label="1" icon_like_show="0" icon_dislike_show="0" tooltip_enabled="0" i18n_like="Kyllä" i18n_dislike="En" white_label="1" popup_disabled="1" counter_clickable="1" counter_zero_show="1" share_enabled="0"]
Tykätty [likebtn_likes] kertaa
image description
Laura Tiainen Personal trainer

Liikunnanohjaaja AMK, suuntautuminen valmennukseen. Personal trainerina Forever Hiekkaharjussa. Liikunta ja urheilu on ollut elämäntapa pienestä pitäen. Olen kilpaillut taitoluistelussa yksinluistelun puolella ja kiertänyt maailmaa ammattilaisena Disney On Ice jääshowssa. Lajitaustasta huolimatta kokonaisvaltainen hyvinvointi ja terveysliikunnan parissa työskentely on se juttu.