Bodyweight on intensiivinen kehonpainoharjoittelutunti

Body – monipuolinen lihaskuntotunti

Body-tunnilla treenataan kaikki kehon päälihasryhmät läpi käyttäen monipuolisesti erilaisia välineitä kuten levytankoja, käsipainoja, kuminauhoja ja vartalon omaa painoa. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin jumppaajille, koska voit säädellä tunnin rasitustasoa valitsemalla sinulle sopivat painot. Tunnille voit tulla rennolla sisäliikuntavaatetuksella ja sisäliikuntakengillä. Ota mukaasi myös juomapullo ja hikipyyhe.

Kehitä lihaskestävyyttä Body-tunnilla!

Tunti kehittää lihaskestävyyttä, koska tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä pitkissä tai keskipitkissä sarjoissa. Lihaskestävyysharjoittelu kuluttaa treenin aikana paljon energiaa ja tukee näin kiinteytymistä.
Tunnin alussa tehdään lyhyt ja helppo alkulämmittely, joka ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Tämän jälkeen lähdetään harjoittamaan kehoa erilaisilla lihaskuntoliikkeillä. Osa liikkeistä voi sisältää toiminnallisia harjoitteita, jotka aktivoivat myös syviä lihaksia. Ne haastavat tasapainoa ja kehittävät näin kehon motoriikkaa.

Lopussa tehdään venyttelyt treenatuille lihasryhmille.

image description

Kokeile kolme päivää

    KOKEILE 3 PÄIVÄÄ

    Tahdon kokeilla ensin 3 päivää ja saada lisää tietoa kampanjasta.

    Etunimi:

    Sukunimi:

    Puhelin:

    Sähköposti:

    Kyllä, haluan hyvinvointivinkkejä ja tietoja tarjouksista sähköpostitse. Viestejä noin yksi viikossa, uutiskirjeet voi perua milloin tahansa.

    Keskus