Pihlajalinnan liikuntakeskukset ostaa Fit1-kuntosaliketjun eli Klaari Oy:n ja sen tytäryhtiön Fitnessclub Länsi-Suomi Oy:n koko osakekannan nykyiseltä omistajalta P-C. Nordensvedilta. Yhtiöillä on kolme liikuntakeskusta Espoossa (Espoon keskus, Leppävaara ja Matinkylä) ja kaksi Vaasassa.

Yrityskauppa vahvistaa Pihlajalinnan liikuntakeskusten kasvua Suomen johtavaksi liikunta- ja hyvinvointialan toimijaksi. Fit1-ketju on ollut ensimmäisten joukossa Suomessa rakentamassa edullisen hintaluokan kuntosaleja.

Tiedotamme lähiaikoina uusiin saleihin liittyvistä käytännön asioista, kuten salien yhteiskäytöstä. Yhteiskäyttö tulee voimaan tulevaisuudessa.

Fit1-ketjun kuntosalit kuuluvat jatkossa Forever LITE -saleihin

Edulliset Forever LITE -salit tarjoavat laadukkaita kuntosalipalveluita, jotka tukevat osaltaan myös ennaltaehkäisyä ja kuntoutusta. Ensimmäinen Forever LITE -sali avattiin Tampereelle joulukuussa 2018. Fit1-ketjun kaupan myötä LITE-saleja on yhteensä kuusi.

Pihlajalinnan muut 11 Forever-liikuntakeskusta ovat premium-saleja, joissa on kuntosalin lisäksi tarjolla muun muassa ryhmäliikuntaa sekä laajat ammattilaisten tukemat henkilökohtaiset palvelut.

− Fit1 täydentää hienosti Forever-liikuntakeskusten toimipisteverkostoa. Salit ovat laadukkaita ja hyvin pidettyjä. Liikuntakeskustoiminta tukee pääkaupunkiseudulla Pihlajalinnan ennaltaehkäisevää toimintaa työterveyshuollossa ja asiakkaiden kuntoutumista erikoissairaanhoidon toimenpiteiden jälkeen. Liikuntakeskusten laajentuminen Vaasaan luo hyvän pohjan myös työterveyspalveluiden käynnistämiselle kaupungissa, kertoo Pihlajalinna Liikuntakeskukset Oy:n toimitusjohtaja Mikko Mustala.

− Kuntokeskustoimiala elää voimakasta muutoskautta. Kun keskustelut Pihlajalinnan kanssa alkoivat, totesin nopeasti, että yhtiö on hyvä koti Fit1-ketjulle. Pihlajalinnan vahvuus ja osaava henkilöstö luovat lisäarvoa niin Fit1:n asiakkaille kuin henkilökunnallekin. Viime marraskuussa minulle tuli täyteen kaksikymmentä vuotta kuntokeskusyrittäjänä, joten koin nyt olevan sopiva hetki pitää hieman lomaa, mökkeillä, harrastaa ja viettää enemmän aikaa lasten kanssa, kertoo P-C. Nordensved.

Koko Fit1-ketjun liikevaihto on yhteensä noin 2 miljoonaa euroa.

Pihlajalinnan Forever-toimipisteet 22.1.2019 alkaen

• HELSINKI (2 kpl): Töölö ja Herttoniemi
  • ESPOO (4 kpl)
    • Matinkylä – premium
    • Matinkylä, Espoon keskus, Leppävaara – LITE
  • VANTAA (2 kpl): Varisto ja Hiekkaharju
  • Kerava
  • Järvenpää
  • Lahti
  • Hämeenlinna
  • Lappeenranta
  • Turku
  • Tampere – LITE
  • Vaasa (2kpl) – LITE

Yhteistyöklubit:

• Myllypuro
  • Joensuu
Tykätty [likebtn_likes] kertaa
image description
Forever Forever Pihlajalinna

Jippii, löysit piilottelevan pääsiäishahmon!

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen ja olet mukana tutustujaviikon arvonnassa. Tutustujaviikkoja arvotaan osallistuneiden kesken 5 kpl.

Voit parantaa voittomahdollisuuksiasi osallistumalla vaikka joka päivä.

Osallistumisaika on 29.3.– 2.4.2024.

Voittaja julkaistaan Instagramin ja Facebookin Stories-osuudessa viikon 14 aikana.

Onnea matkaan!