Usein kysytyt kysymykset koskien Premium-toimipisteitä (Töölö, Herttoniemi, Matinkylä, Varisto, Hiekkaharju, Kerava, Järvenpää, Hämeenlinna, Lappeenranta ja Turku).

Mitä minun tulee tehdä asiakkuudelleni, jos viranomainen määrää toimipisteen suljettavaksi?

Asiakkuutesi pysyy voimassa ja sinulla on käytössäsi verkkopalvelumme, jotta voit yhä huolehtia liikunnastasi.

Asiakkaillamme on halutessaan mahdollisuus tauottaa oma asiakkuutensa veloituksetta ilmoittamalla siitä sähköpostitse oman toimipisteen asiakaspalveluun. Keskeytysaika käynnistyy ilmoituspäivämäärästä.

Voit ilmoittaa sulusta täyttämällä sulkuilmoituslomakkeen.
Toimipistekohtaiset yhteystiedot löydät täältä

Keskeytetäänkö asiakkuuteni automaattisesti, jos viranomainen määrää toimipisteen suljettavaksi?

Ei. Jos haluat keskeyttää jäsenyyden toimipisteen sulun ajaksi, tulee sinun olla itse yhteydessä oman toimipisteen asiakaspalvelun sähköpostiin. Keskeytysaika käynnistyy siitä päivämäärästä kun olet sähköpostin lähettänyt tai lomakkeen täyttänyt.

Toimipistekohtaiset yhteystiedot löydät täältä

Olen jo tauottanut asiakkuuteni ja viranomaisen määräämä toimipisteen sulku jatkuu. Mitä minun tulee tehdä?

Jos asiakkuutesi on tauotettu sulun ajalle, sulun jatkuminen ei vaadi sinulta toimenpiteitä vaan hoidamme asian puolestasi.

Jos asiakkuutesi on tauotettu 1–3 kuukauden ajaksi, muista ilmoittaa asiakaspalvelumme antamaan päivämäärään mennessä uudelleen, jos haluat pidentää taukoaikaasi. Ilmoita, mille ajalle haluat asiakkuutesi taukoa jatkaa.

Mitä tapahtuu liikuntamaksuilleni sulun aikana?

Liikuntamaksut muodostuvat normaalisti, jos asiakkuutesi on voimassa. Jos asiakkuutesi on keskeytetty, ei keskeytyksen ajalta muodostu liikuntamaksuja.

Avoin muodostunut liikuntamaksu tulee maksaa normaalisti, mikäli lasku on muodostunut ennen asiakkuuden keskeytyksestä ilmoittamista. Maksamasi aikaväli, joka kohdistuu keskeytyksen ajalle, huomioidaan tulevissa laskuissasi.

Mitä tapahtuu toimittamilleni liikuntaseteleille ja -eduille, sekä muille mahdollisille hyvityksille tauon aikana?

Kaikki toimitetut liikuntasetelit- ja edut, sekä muut mahdolliset hyvitykset tuleviin liikuntamaksuihin säilyvät laskutustiedoissasi ja ne huomioidaan tulevissa laskuissasi. Tämä ei vaadi sinulta toimenpiteitä, vaan hoidamme asian puolestasi.

Kuinka jäsenyyteni aktivoituu salin auetessa uudelleen?

Tiedotamme asiakkaitamme etukäteen toimipisteen aukeamisesta ja korttien aktivoitumisesta.

Mitä tapahtuu valmennuspaketilleni ja miten laskutus tapahtuu toimipisteen sulkuaikana?

Viranomaisen määräämään sulun aikana yksilövalmennuspalveluita ei voida järjestää toimitiloissamme. Voimassa olevan valmennuspakettisi osalta oma valmentajasi sopii kanssasi henkilökohtaisesti harjoittelutilanteesta sulkuaikana.

Jos sinulla on kysymyksiä laskutukseen tai valmennuspakettiin liittyen olethan yhteydessä oman toimipisteen asiakaspalveluun.

Yhteystiedot löydät täältä.

Voinko irtisanoa asiakkuuteni toimipisteen sulkuaikana

Halutessasi voit irtisanoa jäsenyyden voimassa olevien sopimusehtojen mukaisesti. Löydät voimassa olevat sopimusehdot täältä: https://www.foreverclub.fi/sopimusehdot/

Jos sinulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, voit irtisanoa jäsenyyden yhden (1) kalenterikuukauden irtisanomisajalla. Sopimuksen irtisanominen tapahtuu täyttämällä kirjallinen irtisanomisilmoitus täällä: https://www.foreverclub.fi/lopetus/

Huomioithan, että 12 tai 24 kuukauden määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Määräaikainen 12 tai 24 kuukauden sopimus jatkuu sopimuskauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana, yhden (1) kalenterikuukauden irtisanomisajalla.

Keskeytettyä jäsenyyttä ei voi irtisanoa keskeytyksen aikana. Irtisanomisaika käynnistyy keskeytyksen päättymisen jälkeen.

Miten asiakkaita tiedotetaan toimipisteen sulkuaikana

Tiedotamme asiakkaitamme sähköpostitse, tekstiviesteillä sekä sosiaalisen median kanavissa. Varmistathan, että sinulla on ajan tasalla olevat yhteystiedot ilmoitettuna ja muista tarkistaa myös sähköpostin roskapostikansio.

Mitä tapahtuu tekemilleni ryhmäliikunta- tai kuntosalituntien varauksille, jos viranomaisen määräämä toimipisteen sulku jatkuu.

Hoidamme asian puolestasi, eikä tilanne vaadi sinulta toimenpiteitä, jos olet tehnyt ryhmäliikunta- tai kuntosalituntien varauksia ajalle, jolloin toimipiste on suljettu
Peruutamme toimipisteen ryhmäliikunta- ja kuntosalitunnit sulkuajalta, sekä peruutamme asiakkaiden tekemät varaukset järjestelmästämme.

 

Jippii, löysit piilottelevan pääsiäishahmon!

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen ja olet mukana tutustujaviikon arvonnassa. Tutustujaviikkoja arvotaan osallistuneiden kesken 5 kpl.

Voit parantaa voittomahdollisuuksiasi osallistumalla vaikka joka päivä.

Osallistumisaika on 29.3.– 2.4.2024.

Voittaja julkaistaan Instagramin ja Facebookin Stories-osuudessa viikon 14 aikana.

Onnea matkaan!