Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuvasta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtuu 29.10.2025, jolloin otamme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista muutoksen jälkeen. Siirtymän aikana nykyinen järjestelmä on käytössä 28.10. asti, ja osa toiminnallisuuksista, kuten kulkukortit ja jäsenyystiedot, päivittyvät uudistuksen myötä automaattisesti. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.
Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 29.10.2025. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.
Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.
Vanha RFID-korttisi toimii edelleen lukijaan. Uudistuksen jälkeen myös MyForever-sovellus mahdollistaa ovien avauksen.
Huomioitavaa:
Huomasithan, että kulunvalvonnan lukija on vaihtunut uuteen?
Jos jäsenkorttisi ei vieläkään toimi:
Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos sinulla on magneettiraidallinen jäsenkortti, ei sitä voi enää siirtymän jälkeen käyttää. Saat tällöin uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta. Myös MyForever-sovellus mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.
Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin. Lue lisää alta kohdasta “MyForever-sovellus”.
Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.
Uusi MyForever sovellus on ladattavissa 28.10. klo 17.00 alkaen.
Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.
Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”
Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä sähköpostiosoite, joka on tallennettu jäsentietoihisi. Lähetämme sinulle sähköpostiisi linkin, jonka avulla pääset luomaan itsellesi uuden salasanan.
Varmista että olet kirjautumassa sillä sähköpostiosoitteella, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että sähköposti on kirjoitettu oikein. Vanha salasanasi ei enää toimi, ja pääset vaihtamaan uuden salasanan “salasana unohtunut” -painikkeen kautta. Jos et muista sähköpostiosoitettasi, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Uusi MyForever-sovellus on ladattavissa 28.10. klo 17.00 alkaen. Tällä takaamme, että tietosi ja sovellus on ajantasalla kun otat sen käyttöön.
Jos et muista tietoihisi tallennettua sähköpostiosoitettasi, voit päivittää uuden sähköpostisi tietoihisi asiakaspalvelussamme.
Laskutus siirtyy automaattisesti uuteen järjestelmään, ja olemassa sopimuksesi jatkuvat normaalisti. Saat laskut jatkossakin tutulla tavalla.
Pieni osa asiakkaistamme joutuu kuitenkin tekemään e-laskuvaltuutuksen itse uudelleen – olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä, kun tämä on ajankohtaista.
Korttimaksut eivät ole heti käytössä toimipisteissämme uudistuksen jälkeen. Voit kuitenkin maksaa MobilePay-sovelluksella tai laskulla.
Aiemmin ladatut tilisaldot siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmään.
Suurimmalla osalla asiakkaistamme e-laskuvaltuutus siirtyy automaattisesti uuteen järjestelmään. Pieni osa asiakkaistamme joutuu kuitenkin tekemään e-laskuvaltuutuksen itse uudelleen – olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä, kun tämä on ajankohtaista.
Voit tehdä jatkossa tuntivarauksia MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia tiistain 28.10. tunteihin asti. Voit tehdä varauksia 29.10. jälkeisiin tunteihin 28.10. klo 17.00 alkaen MyForever-sovelluksessa ja verkkosivuillamme.
Pääset kirjautumaan tietoihisi antamalla sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Eivät. 28.10 asti toimii vanha varausjärjestelmämme. 28.10. klo 17.00 avautuvat tuntivaraukset 29.10 tunneille. Varauksia voi tällöin tehdä kotisivujemme kautta sekä MyForever-sovelluksessa.
MyForever on ladattavissa 28.10. klo 17.00. Katso lisää kohdasta MyForever-sovellus.
Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle.
Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä ryhmäliikuntatunteja tiistaina 28.10. klo 17.00 alkaen, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Kaikki asiakastieto siirtyy uuteen järjestelmään samana päivänä, minkä vuoksi emme voi varata tunteja vielä uuteen järjestelmään etukäteen.
Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin.
Esimerkki: maanantaina klo 17.00 alkava tunti on varattavissa 14 päivää aikaisemmin maanantaina klo 17.00.
Varaus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, paikka vapautuu automaattisesti muiden lunastettavaksi.
Samalla henkilöllä voi olla enintään 8 varattua ryhmäliikuntatuntia yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat.
Haluamme varmistaa, että jokaisella asiakkaalla on mahdollisuus varata ja osallistua tunneille.
Aiemmin osa varauksista on tehty varmuuden vuoksi useille tunneille, ja peruutukset tulivat vasta lähellä tunnin alkua. Tämä sai tunnit näyttämään täysiltä, vaikka todellisuudessa paikkoja jäi useimmiten vapaiksi. Uuden käytännön avulla varausjärjestelmä palvelee tasapuolisemmin ja tunneille on helpompi saada itselleen paikka.
Seuraamme ryhmäliikunnan varaus- ja osallistumistilastoja jatkuvasti, jotta voimme kehittää toimintaa ja lisätä kaikkien mahdollisuuksia osallistua tunneille.
Varaus tulee peruuttaa viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.
Näin jonotuslistalla olevat pääsevät mukaan tunnille hyvissä ajoin. Voit peruuttaa tunnin MyForever-sovelluksessa tai verkkosivujemme kautta.
Jos sinulta jää kolme lunastamatonta tai perumatonta varausta 30 päivän aikana, menetät varausoikeutesi kahden viikon ajaksi.
Voit silti käyttää kuntosalia ja osallistua tunneille, joissa on tilaa.
Jos tunti on täynnä, voit liittyä jonotuslistalle.
Vapautuvat paikat jaetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen sovellukseesi.
Lunastamattomat varaukset vapautuvat lisäksi 10 minuuttia ennen tunnin alkua, jolloin voit vielä tarkistaa vapaat paikat paikan päällä kirjautumisautomaalilta juuri ennen tunnin alkua.
Ymmärrämme, että varausoikeuden katkeaminen hetkellisesti aiheuttaa muutoksen normaaliin toimintaamme, mutta tämä on kaikille tasapuolinen tilanne. Järjestelmämuutoksen jälkeen tulemme saamaan entistä toimivamman varausjärjestelmän, MyForever-sovelluksen sekä ja jäsenyyden hallinnan omissa tiedoissasi.
Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.
Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen “Unohditko salasanasi?”-linkin avulla.
Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.
Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa
Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.
Jatkossa varaukset tehdään MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.
Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10. päivään asti.
Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.
Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.
Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.
Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.
Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.
Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.
Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sähköposti ja puhelinnumero)
Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.
Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!
30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä: