Forever - parempaa elämää

  • Varaa tunti
  • Forever Online
  • Oma Forever
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fustra
    • Hieronta
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
  • Liikuntakeskukset
    • Helsinki
      • Herttoniemi
      • Töölö
    • Espoo
      • Matinkylä
      • Omena
      • Espoon keskus
      • Leppävaara
    • Vantaa
      • Hiekkaharju
      • Varisto
    • Hyvinkää
    • Hämeenlinna
    • Järvenpää
    • Kerava
    • Kuopio
    • Lahti
    • Lappeenranta
    • Tampere
    • Turku
    • Vaasa
      • Vaasa Klemetinkatu
      • Vaasa Sepänkyläntie
  • Jäsenyydet
    • Ajanvaraus
    • Pysyvät jäsenedut
    • Liity jäseneksi
    • Yrityssopimukset
  • Harjoittelu
    • Kuntosali
    • Ryhmäliikunta
    • Biocircuit
    • Mailapelit
    • Toiminnallinen harjoittelu
    • Neuvot ja vinkit harjoitteluun
  • Palvelut
    • Valmennus
    • Pienryhmävalmennukset
    • Fysioterapia
    • Fustra
    • Hieronta
    • Testauspalvelut
    • Yrityksille
LIITY JÄSENEKSI

UKK: Järjestelmäuudistus ja uusi sovellus

Tältä sivulta löydät tärkeimmät tiedot Foreverin uudistuvasta jäsenpalvelujärjestelmästä ja uudesta MyForever-sovelluksesta. Järjestelmä vaihtuu 29.10.2025, jolloin otamme käyttöön entistä monipuolisemmat palvelut jäsenillemme. Uudistuksen myötä saat käyttöösi uuden MyForever-sovelluksen, jonka voi ladata sovelluskaupoista muutoksen jälkeen. Siirtymän aikana nykyinen järjestelmä on käytössä 28.10. asti, ja osa toiminnallisuuksista, kuten kulkukortit ja jäsenyystiedot, päivittyvät uudistuksen myötä automaattisesti. Kaikki ajantasaiset ohjeet ja vastaukset löydät tältä sivulta – autamme sinua sujuvassa siirtymässä ja vastaamme yleisimpiin kysymyksiin liittyen muutokseen, jäsenyyksiin ja sovelluksen käyttöön.

  • Milloin siirtymä tapahtuu? → 29.10.2025
  • Milloin sovellus on ladattavissa? → 28.10. klo 17.00
  • Toimiiko vanha jäsenkorttini? → Kyllä
  • Muuttuuko sopimukseni? → Ei automaattisesti
  • Mistä varaan ryhmäliikunnat? → MyForever-sovelluksesta

Aikataulu ja siirtymä (29.10.2025)

Milloin uusi järjestelmä otetaan käyttöön?

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 29.10.2025. Tällöin kaikki jäsenpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään ja MyForever-sovellukseen.

Mitä tapahtuu siirtymäpäivänä?

Siirtymäpäivänä vanha järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan. Jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti.

JÄSENKORTIT & KULKU

MYFOREVER-SOVELLUS

MAKSUTAVAT & LASKUTUS

RYHMÄLIIKUNTA & VARAUKSET

MAILAPELIT

JÄSENYYDET & SOPIMUKSET

HENKILÖTIEDOT & VIESTINTÄ

Jäsenkortit ja kulku

Toimiiko korttini edelleen lukijaan?

Vanha RFID-korttisi toimii edelleen lukijaan. Uudistuksen jälkeen myös MyForever-sovellus mahdollistaa ovien avauksen.

Huomioitavaa:

  • Jos sinulla on vanha magneettijuovallinen jäsenkortti, ei kortti enää toimi jatkossa ovissamme.
  • Ovessa oleva kortinlukija vaihtuu uuteen.
Miten toimia, jos jäsenkorttini ei toimi uuden järjestelmän tultua käyttöön?

Huomasithan, että kulunvalvonnan lukija on vaihtunut uuteen?

Jos jäsenkorttisi ei vieläkään toimi:

  • Voit ladata MyForever-sovelluksen ja kulkea jatkossa puhelimesi avulla.
  • Uuden jäsenkortin saamiseksi asioi lähimmässä toimipisteessämme. Ota mukaan vanha jäsenkorttisi ja valmistaudu vahvistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilöllisyystodistuksella (passi, henkilökortti tai ajokortti)
Tarvitsenko uuden jäsenkortin?

Useimmissa tapauksissa et tarvitse uutta korttia. Jos sinulla on magneettiraidallinen jäsenkortti, ei sitä voi enää siirtymän jälkeen käyttää. Saat tällöin uuden kortin veloituksetta asiakaspalvelusta.  Myös MyForever-sovellus mahdollistaa kulkemisen tiloihimme sekä ovien avauksiin.

Voinko käyttää MyForever-sovellusta kulkukorttina?

Kyllä! Uuden MyForever-sovelluksen myötä voit käyttää sovellusta kulkukorttina, mikä helpottaa ja nopeuttaa sisäänkirjautumista toimipisteisiin. Lue lisää alta kohdasta “MyForever-sovellus”.

MyForever-sovellus

Mikä muuttuu MyForever-sovelluksen myötä minulle asiakkaana?

Jatkossa pääset hallinnoimaan entistä paremmin omia tietojasi, käyttämiäsi palveluita, ostamaan palveluja suoraan sovelluksesta, varaamaan valmennuksen, ryhmäliikunnan ja mailapelien aikoja, käyttämään sovellusta kulkukorttina, maksamaan laskuja, tauottamaan tai jopa päättämään jäsenyytesi. Kaikki toiminta helpottuu uuden järjestelmän ja sovelluksen myötä.

  • Sisäänpääsy helposti sovelluksen avulla – enää et tarvitse jäsenkorttiasi ulko-oven avaukseen.
  • Tuotteet kätevästi applikaatiosta – ei enää monimutkaisia ostoprosesseja, kaikki ostokset hoituvat suoraan puhelimestasi.
  • Helppo ajanvaraus – varaa ja peru ajanvarauksesi (valmennus, ryhmäliikunta & mailapelit) nopeasti omalta laitteeltasi, silloin kun sinulle sopii (huomioiden varauskäytännöt).
  • Ajantasaiset ilmoitukset – saat heti tiedon varauksistasi, muutoksista ja peruutuksista.
  • Sinulle sopivat tarjoukset – kampanjat ja tarjoukset kohdistetaan juuri sinun tarpeisiisi.
  • Selkeä viestintä – saat jatkossa kaikki tärkeät tiedot yhdestä paikasta, ilman että mikään menee ohi.
Milloin uusi MyForever-sovellus on ladattavissa?

Uusi MyForever sovellus on ladattavissa 28.10. klo 17.00 alkaen.

Miten lataan sovelluksen?

Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus.

Google Play Store

Apple App Store

Toimiiko vanha salasana?

Vanhassa järjestelmässä käytössäsi ollut salasana ei toimi uudessa järjestelmässä tai applikaatiossa. Sinun tulee luoda itsellesi uusi salasana. kts. kysymys “Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?”

Miten kirjaudun sovellukseen ensimmäistä kertaa?

Ladattuasi sovelluksen paina “salasana unohtunut” ja syötä sähköpostiosoite, joka on tallennettu jäsentietoihisi. Lähetämme sinulle sähköpostiisi linkin, jonka avulla pääset luomaan itsellesi uuden salasanan.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan MyForever-sovellukseen?

Varmista että olet kirjautumassa sillä sähköpostiosoitteella, joka on tallennettu asiakastietoihisi ja että sähköposti on kirjoitettu oikein. Vanha salasanasi ei enää toimi, ja pääset vaihtamaan uuden salasanan “salasana unohtunut” -painikkeen kautta. Jos et muista sähköpostiosoitettasi, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko ladata uuden sovelluksen jo nyt?

Uusi MyForever-sovellus on ladattavissa 28.10. klo 17.00 alkaen. Tällä takaamme, että tietosi ja sovellus on ajantasalla kun otat sen käyttöön.

Mitä jos en muista sähköpostiosoitettani?

Jos et muista tietoihisi tallennettua sähköpostiosoitettasi, voit päivittää uuden sähköpostisi tietoihisi asiakaspalvelussamme.

Maksutavat ja laskutus

Muuttuuko laskutus?

Laskutus siirtyy automaattisesti uuteen järjestelmään, ja olemassa sopimuksesi jatkuvat normaalisti. Saat laskut jatkossakin tutulla tavalla. 

Pieni osa asiakkaistamme joutuu kuitenkin tekemään e-laskuvaltuutuksen itse uudelleen – olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä, kun tämä on ajankohtaista.

Voinko maksaa toimipisteessä normaalisti pankkikortilla ostoksiani?

Korttimaksut eivät ole heti käytössä toimipisteissämme uudistuksen jälkeen. Voit kuitenkin maksaa MobilePay-sovelluksella tai laskulla.

Siirtyykö lataamani saldo (esim. Epassi tai Smartum) uuteen järjestelmään?

Aiemmin ladatut tilisaldot siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmään.

Pysyykö e-laskusopimukseni voimassa?

Suurimmalla osalla asiakkaistamme e-laskuvaltuutus siirtyy automaattisesti uuteen järjestelmään. Pieni osa asiakkaistamme joutuu kuitenkin tekemään e-laskuvaltuutuksen itse uudelleen – olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä, kun tämä on ajankohtaista.

Ryhmäliikunta

Mistä varaan ryhmäliikuntatuntini jatkossa?

Voit tehdä jatkossa tuntivarauksia MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia tiistain 28.10. tunteihin asti. Voit tehdä varauksia 29.10. jälkeisiin tunteihin 28.10. klo 17.00 alkaen MyForever-sovelluksessa ja verkkosivuillamme. 

Pääset kirjautumaan tietoihisi antamalla sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Siirtyvätkö vanhat varaukseni automaattisesti?

Eivät. 28.10 asti toimii vanha varausjärjestelmämme. 28.10. klo 17.00 avautuvat tuntivaraukset 29.10 tunneille. Varauksia voi tällöin tehdä kotisivujemme kautta sekä MyForever-sovelluksessa. 

MyForever on ladattavissa 28.10. klo 17.00. Katso lisää kohdasta MyForever-sovellus.

Miten varaan ryhmäliikuntatunnin uudessa järjestelmässä kotisivujen kautta?
  • Löydät ajanvaraussivun verkkosivuiltamme
  • Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta kohdasta KIRJAUDU SISÄÄN.
  • Kirjaudu antamallasi sähköpostiosoitteella ja tilaa uusi salasana kohdasta FORGOT PASSWORD. Näin saat sähköpostiosoitteeseesi uuden salasanan.
  • Kun olet kirjautunut sisään, voit valita haluamasi toimipisteen vasemmasta ylänurkasta.
  • Alaspäin rullaamalla löydät kohdan VARAA RYHMÄLIIKUNTATUNTI
  • Voit vielä tässä vaiheessa määritellä uudelleen toimipisteen, tuntityypin, jota etsit tai tietyn ohjaajan tunnit. Voit myös tarkastella kaikkia tunteja päivä- tai viikkonäkymässä, joita pystyt vaihtamaan oikeasta yläkulmasta.
  • Klikkaa haluamaasi tuntia ja paina VARAA TUNTI.
  • Voit tarkastella kaikkia tekemiäsi varauksia ylhäältä, oikeasta yläkulmasta, oman nimesi alta avautuvasta alavalikosta valitsemalla VARAUKSENI.
  • Jos haluat peruuttaa tunnin, voit tehdä sen valitsemalla haluamasi tunnin, klikkaamalla sen auki ja valitsemalla alhaalta PERU ILMOITTAUTUMINEN.
  • Huomioithan, että peruutus tulee tehdä viimeistään 3h ennen tunnin alkua.
Miksi en voi varata tunteja 29.10. jälkeen?

Käyttöjärjestelmämme vaihtuu uudempaan ja monipuolisempaan, ja tästä syystä varausoikeus vanhassa järjestelmässä katkeaa 28.10.2025 päivälle. 

Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä ryhmäliikuntatunteja tiistaina 28.10. klo 17.00 alkaen, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.

Miksi ette voi varata tunteja minulle etukäteen uuteen järjestelmään?

Kaikki asiakastieto siirtyy uuteen järjestelmään samana päivänä, minkä vuoksi emme voi varata tunteja vielä uuteen järjestelmään etukäteen.

Kuinka pitkälle etukäteen voin varata tunnin?

 Ryhmäliikuntatunteja voi varata 14 päivää eteenpäin.

Esimerkki: maanantaina klo 17.00 alkava tunti on varattavissa 14 päivää aikaisemmin maanantaina klo 17.00.

Milloin varaus pitää lunastaa?

Varaus tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
Jos varausta ei lunasteta määräaikaan mennessä, paikka vapautuu automaattisesti muiden lunastettavaksi.

Kuinka monta tuntia voin varata yhtä aikaa?

Samalla henkilöllä voi olla enintään 8 varattua ryhmäliikuntatuntia yhtä aikaa, mukaan lukien jonopaikat. 

Haluamme varmistaa, että jokaisella asiakkaalla on mahdollisuus varata ja osallistua tunneille.

Aiemmin osa varauksista on tehty varmuuden vuoksi useille tunneille, ja peruutukset tulivat vasta lähellä tunnin alkua. Tämä sai tunnit näyttämään täysiltä, vaikka todellisuudessa paikkoja jäi useimmiten vapaiksi. Uuden käytännön avulla varausjärjestelmä palvelee tasapuolisemmin ja tunneille on helpompi  saada itselleen paikka. 

Seuraamme ryhmäliikunnan varaus- ja osallistumistilastoja jatkuvasti, jotta voimme kehittää toimintaa ja lisätä kaikkien mahdollisuuksia osallistua tunneille.

Miten varauksen voi peruuttaa?

Varaus tulee peruuttaa viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua.
Näin jonotuslistalla olevat pääsevät mukaan tunnille hyvissä ajoin. Voit peruuttaa tunnin MyForever-sovelluksessa tai verkkosivujemme kautta.

Mitä tapahtuu, jos en peruuta tai lunasta varaustani ajoissa?

Jos sinulta jää kolme lunastamatonta tai perumatonta varausta 30 päivän aikana, menetät varausoikeutesi kahden viikon ajaksi.

Voit silti käyttää kuntosalia ja osallistua tunneille, joissa on tilaa.

Miten jonotus toimii?

Jos tunti on täynnä, voit liittyä jonotuslistalle.

Vapautuvat paikat jaetaan jonossa oleville ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun nouset jonosta varsinaiselle paikalle, saat sähköpostiviestin ja push-ilmoituksen sovellukseesi.

Lunastamattomat varaukset vapautuvat lisäksi 10 minuuttia ennen tunnin alkua, jolloin voit vielä tarkistaa vapaat paikat paikan päällä kirjautumisautomaalilta juuri ennen tunnin alkua.

Haluan hyvitystä, koska en voi varata tunteja itselleni vaikka olette niin luvanneet.

Ymmärrämme, että varausoikeuden katkeaminen hetkellisesti aiheuttaa muutoksen normaaliin toimintaamme, mutta tämä on kaikille tasapuolinen tilanne. Järjestelmämuutoksen jälkeen tulemme saamaan entistä toimivamman varausjärjestelmän, MyForever-sovelluksen sekä ja jäsenyyden hallinnan omissa tiedoissasi.

Mailapelit

Mitä mailapelien vakiovuoroilleni tapahtuu?

Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.

Toimiiko vanha kirjautumistunnus?

Kirjautumistunnuksena toimii järjestelmään ilmoitettu sähköpostiosoite, mutta vanha salasana tulee päivittää uuteen “Unohditko salasanasi?”-linkin avulla.

Voiko vakiovuoroja maksaa ennakkoon?

Vakiovuorossa maksu voidaan kohdistaa muodostuneeseen laskuun. Vuorot voidaan laskuttaa ennakkoon ja maksaa lasku suoraan tiskillä.

Säilyykö asiakkuuteen ladattu saldo käytössä uudessa järjestelmässä?

Kyllä säilyy, ennakkosaldot siirretään uuteen järjestelmään ja ovat käytettävissä vuoroihin arvokortin muodossa

Voiko sulkapallovuorot maksaa edelleen asiakaspalvelussa?

Sulkapallon vakiovuorot voi maksaa normaalisti asiakaspalvelutiskille vuoron yhteydessä. Irtovuoro tulee varata ja maksaa sovelluksessa.

Miten varaan ajan mailapelivuorolle jatkossa?

Jatkossa varaukset tehdään MyForever-sovelluksen kautta tai nettisivuiltamme.

Nykyisessä varausjärjestelmässä voit tehdä varauksia 28.10. päivään asti.

Voit varata 29.10. ja sitä myöhempiä pelivuoroja alkaen maanantaina 28.10. klo 17.00, joko verkkosivujemme kautta tai MyForever-sovelluksella.

Pääset kirjautumaan järjestelmään toimipisteeseen antamallasi sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kerralla tilaa itsellesi uusi salasana, joka lähetetään kirjautumissähköpostiisi.

Jäsenyydet ja sopimukset

Mistä voin ostaa jäsenyyden?

Jäsenyyden voi ostaa edelleen jatkossa nettisivuiltamme tai asiakaspalvelusta. Uutena jäsenyyden saa myös ostettua lataamalla sovelluksemme ja tekemään ostoksen sen kautta.

Muuttuuko sopimusehtoni uuden järjestelmän myötä?

Sopimusehdot eivät ole toistaiseksi muuttumassa. Osa termeistä tulee päivittymään jossain vaiheessa uuden järjestelmämme mukaiseen termistöön.

Muuttuuko sopimukseni jotenkin?

Voimassa oleva sopimuksesi ei muutu automaattisesti mitenkään. Jatkossa voit tehdä muutoksia omaan jäsenyyteesi MyForever sovelluksen kautta.

Näenkö sopimukseni tiedot sovelluksessa?

Kyllä, kaikki jäsenyyteesi ja sopimukseesi liittyvät tiedot löytyvät uudesta MyForever-sovelluksesta.

Henkilötiedot ja viestintä

Miksi minun tulee päivittää henkilötietojani?

Tarkastamalla tietojen oikeellisuuden saamme sinulle varmimmin tietoa ajankohtaisista asioistamme sekä tarjouksista/kampanjoista. Myös sovellus toimii parhaiten oikeilla yhteystiedoillasi (sähköposti ja puhelinnumero)

Miksi antaisin markkinointiluvan?

 Markkinointiluvan antaminen takaa ajankohtaisen viestinnän omaa keskustasi koskeviin asioihin ja muutoksiin, sekä että et jää paitsi sinulle suunnatuista tapahtumista, eduista ja tarjouksista. Pyrimme myös jatkossa viestimään ja keräämään entistä enemmän palautetta asiakkailtamme, jotta palvelun laatua on mahdollista kehittää.

Miten päivitän yhteystietoni?
Ennen järjestelmän vaihdosta voit muokata yhteystietojasi kirjautumalla “Oma Foreveriin” kauppa.foreverclub.fi  -> Päivitä yhteystietosi omissa tiedoissasi 27.10. kello 12.00 mennessä. Jos et pääse kirjautumaan Oma Foreveriin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päivitämme tiedot puolestasi.
Uudessa järjestelmässä pystyt päivittämään yhteystietosi 28.10 klo 17.00 alkaen, kun olet ensimmäisen kerran kirjautunut sisään.

Tuki ja yhteystiedot

Toimipisteiden yhteystiedot
asiakaspalvelu
Forever Online
Hyvinvointiportaali
Oma Forever
Tilaa uutiskirje

Palvelut

  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta
  • Toimipisteet
  • Kuntosali
  • Ryhmäliikunta
  • Asiantuntijapalvelut
  • Yritys- ja yhteisöpalvelut
  • Pihlajalinna palvelut
  • Anna palautetta

Tietoa meistä

  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa
  • Ajankohtaista
  • Medialle
  • Anna palautetta
  • Töihin Foreverille
  • Olemme osa Pihlajalinnaa

Tietoturva ja -suoja

  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot
  • Tietosuoja ja tietoturva
  • Tietosuojaseloste: asiakasrekisteri
  • Tietosuojaseloste: suoramarkkinointi
  • Tietosuojaseloste: kameravalvonta
  • Kilpailuehdot – sosiaaliset mediat
  • Sopimusehdot

Liity jäseneksi

  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa
  • Forever toimipisteet
  • Liity jäseneksi
  • Forever verkkokauppa

Ryhmäliikuntakalenterit

Forever Töölö
Forever Herttoniemi
Forever Matinkylä
Forever Hiekkaharju
Forever Varisto
Forever Kerava
Forever Järvenpää
Forever Lahti
Forever Hämeenlinna
Forever Lappeenranta
Forever Turku
Forever Tampella

Tilaa uutiskirjeemme!

Meillä on Boost-päivät!

Liittymisetuna Premium jäsenyys -50 % 31.1.2026 asti

Toivotamme kaikki tervetulleeksi viettämään kanssamme Boost-viikkoa 6.–12.10.2025 toimipisteisiimme. Avoimien ovien aikana pääset tutustumaan toimipisteidemme palveluihin ja tiloihin veloituksetta asiakaspalveluidemme aukioloaikoina, vaikka joka päivä! Järjestämme toimipisteillämme koko viikon ajan myös lapsille suunnattua ohjelmaa ja tuotemaistatuksia – saatatpa päästä myös pyöräyttämään onnenpyörää!

Lue lisää ja hyödynnä tarjoukset!

Verkkopalveluiden huoltoilmoitus

30.12. klo 7–12 saakka alla olevat sivuston toiminnot ovat huoltotöistä johtuen poissa käytöstä:

  • oma Forever-portaali
  • verkkokauppa
  • ryhmäliikunnan varaukset
  • mailapelien varaukset