xxx
Foam roller kehonhuoltotunti
  • Poistaa kireyttä ja parantaa liikkuvuutta
  • Ennaltaehkäisee vammoja ja piristää verenkiertoa

Foam rollerin avulla notkeaksi

Roller-tunnilla hierotaan lihaskalvoja Foam rolleria eli putkirullaa käyttäen. Foam Roller -harjoittelussa venytellään, rentoutetaan lihaksia ja lihaskalvoja. Tunnin tahti on rauhallinen ja liikkeet tehdään lattiatasossa. Foam roller -harjoittelu sopii hyvin kaikille kehonhuollosta kiinnostuneille, eikä aikaisempaa kokemusta tarvita. Tunnille kannattaa pukeutua joustaviin vaatteisiin, jotka eivät kiristä. Jalkineita et tarvitse, mutta voit laittaa tunnille sukat tai ohuet tossut. Foam rollerin saat kuntoklubiltamme käyttöösi tunnin ajaksi, mutta voit myös ottaa oman mukaasi, mikäli sinulla on sellainen. Ohjatulla tunnilla pääset putkirullauksessa hyvin alkuun ja opit heti oikean tekniikan.

Foam Roller sopii monille

Putkirullausharjoittelusta hyötyvät niin istumatyöntekijät kuin aktiiviliikkujat. Kehonhuoltoa ei kannata laiminlyödä – meillä kaikilla on jumeja ja epätasapainoisuuksia kehossamme, joita voidaan ehkäistä Foam Rollerin avulla. Putkirullaus ei kuitenkaan korvaa venyttelyä, vaan enemmänkin täydentää sitä. Foam Roller perustuu sidekudoksen dynaamiseen liikuttamiseen, jolla on monia positiivisia vaikutuksia kehoomme. Putkirullauksen avulla voit parantua nopeammin harjoittelusta, nopeuttaa verenkiertoasi ja aineenvaihduntaasi.

Putkirullaus poistaa kireyttä ja parantaa liikkuvuutta

Putkirullaus poistaa tehokkaasti lihaksissa ja lihaskalvoissa olevaa kireyttä, ja parantaa näin kehon liikkuvuutta. Liikkuvuuden parantuessa, saat myös enemmän irti mm. voima- ja lihaskuntoharjoittelusta. Siksi putkirullaustunti sopii hyvin myös aktiivisesti liikkuvan treeniohjelmaan. Huoltamalla kehoasi ja huolehtimalla palautumisesta pääset liikuntasuorituksissa parempiin tuloksiin. Jotta hyödyt putkirullauksesta parhaalla tavalla, kannattaa sitä harrastaa säännöllisesti.

Vammojen ennaltaehkäisyä ja piristystä verenkierrolle

Putkirullan avulla pystyt ennaltaehkäisemään urheilussa ja vapaa-ajalla syntyviä vammoja sekä tehostamaan pinnallista verenkiertoa ja poistamaan lihaksistoon kertyneitä kuona-aineita. Tunti on loistava tapa palauttaa keho harjoituksen jälkeisestä rasituksesta.

image description

Kokeile kolme päivää

Kokeile kuntosalia ja ryhmäliikuntaa kolme päivää veloituksetta. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Nimi
Etunimi:
Sukunimi:

Puhelin

Sähköposti

Keskus