Voimaa, ketteryyttä, taitoa ja kestävyyttä!

Juokse, souda, hypi narua, vedä maasta, kyykkää, vedä rinnalle, tempaa, vedä leukoja, punnerra, kiipeä narua, kävele käsillä, heiluta kahvakuulaa. Tunneilla käytettävien liikkeiden lista on loputon ja joka päivälle on erilainen treeni. Et tule varmasti kyllästymään!

ForeCross – tavoitteelliselle treenaajalle 

ForeCrossin tavoitteena on tehdä sinusta terve, vahva ja hyväkuntoinen. Kyseessä on monipuolinen kuntoilumuoto, jossa kehitetään tasaisesti kaikkia fyysisiä ominaisuuksia, kuten nopeutta, voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Ihmiskehosta pyritään tekemään mahdollisimman toiminallinen ja vahva arjen haasteisiin. Esineen nostaminen maasta (maastaveto) tai tuolille istuminen (jalkakyykky) ovat arkisia esimerkkejä toiminnallisesta harjoittelusta.

ForeCrossissa harjoitellaan kaikkia voimannoston perusliikkeitä, kuten maastavetoa, kyykkyä, penkkiä sekä painonnostoliikkeitä, kuten tempausta ja työntöä. ForeCrossissa harjoitellaan myös kehonpainoliikkeitä ja voimistelua: leuanvetoa, punnerrusta, pistoolikyykkyä, käsilläseistontaa ja -kävelyä.

Tavallisen liikkujan tarpeet eivät poikkea huippu-urheilijan tarpeista. Harjoittelu on tavoitteellista, monipuolista ja asteittain nousevaa kuntoilijan tasoon nähden. Tulokset ovat taattuja!

ForeCross sopii kaikille. Kaikki harjoittelussa käytettävät liikkeet ja painot voidaan varioida kunkin harjoittelijan tasoon nähden sopivaksi. Ja miksi ikäihminen ei voisi harjoitella tempausta? Tietenkin voi!

ForeCross on monipuolinen. Juokse, souda, hypi narua, vedä maasta, kyykkää, vedä rinnalle, tempaa, vedä leukoja, punnerra, kiipeä narua, kävele käsillä, heiluta kahvakuulaa. Tunneilla käytettävien liikkeiden lista on loputon ja joka päivälle on erilainen treeni. Et tule varmasti kyllästymään!

Tunneilla saat ohjausta liikkeiden tekniikkaan. ForeCross-harjoittelu aloitetaan peruskurssilla, jossa käydään kaikki tärkeimmät liikkeet huolella läpi. Tämän jälkeen sinua ei jätetä oman onnen nojaan, vaan tunneilla ohjaajat opastavat liikkeissä. Tavallaan sinulla on harjoittelussa mukana oma personal trainer jokaisen treenin ajan.

ForeCross-harjoittelulla saat tuloksia. Tulet nostamaan isompia rautoja, saat sen ensimmäisen leuan ja suoritat treenin nopeammassa ajassa. Inspiroiva ilmapiiri, monipuoliset harjoitteet ja tarpeeksi suuri teho takaavat menestyksen fyysisten ominaisuuksien kehittymisessä.

ForeCross luo yhteisöllisyyttä. Yhdessä treenaaminen luo innostavaa fiilistä tunneille. Kaikki tsemppaavat toisiaan kovan treenin läpi ja harjoituksen jälkeen puidaan suorituksen aikaisista tunnelmista. Koskaan ei tarvitse treenata yksin! Ilmoittaudu mukaan kokeilutunnille tai vaikka suoraan peruskurssille! Peruskurssi alkaa aina kuukauden ensimmäinen maanantai.

Peruskurssilla opit toiminnallisen harjoittelun perusliikkeet ja turvallisen suoritustekniikan.

Kahden viikon mittaiseen kurssiin sisältyy kuusi harjoitusta, joihin kuuluu tekniikkaharjoittelun lisäksi myös treeniosuus. ForeCross-peruskurssi on paras tapa päästä alkuun toiminnallisessa harjoittelussa. Mukaan voi tulla kuka tahansa ikään, urheilutaustaan tai kuntotasoon katsomatta.  Peruskurssi tai vaihtoehtoisesti näyttökoe on edellytys ForeCross-tunneille osallistumiselle tai omatoimiselle harjoittelulle ForeCross-salissa.

ForeCross-peruskurssi alkaa joka kuukauden ensimmäinen maanantai. Peruskurssin hinta on 89 €.

 

image description

Haluan tietää lisää

Nimi (pakollinen)
Etunimi:
Sukunimi:

Puhelin

Sähköposti (pakollinen)

Keskus

Lahti

Forever Lahti Svinhufvudinkatu 23, 15110 Lahti 03-877550