TULE TUTUSTUMAAN -
MEILLÄ ONNISTUTAAN

Fill out my online form.

OSALLISTU LIIKUNTAPÄIVÄÄN!

Fill out my online form.

Fustran avulla ryhtiä syksyyn

Täytä yhteystietosi, niin soitamme sinulle piakkoin ja
kerromme lisää Fustra –harjoittelusta.

Kevyt Sankari

Kysy lisätietoja, täyttämällä yhteystietosi alla oleviin kenttiin.

Liity jäseneksi

Fill out my online form.

Jätä meille
soittopyyntö

Täytä yhteystietosi niin asiantuntijamme on sinuun yhteydessä!

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.

Haluatko ilmaisen tunnin
personal trainerin kanssa?

Tarvitsetko treeniisi lisäpotkua ja hyödyllisiä vinkkejä?
Osallistu kuukausikisaan täyttämällä yhteystietosi,
niin voit voittaa tunnin personal trainerin kanssa!

Haluatko x-method
näytetunnin vain 35€:lla?

Täytä yhteystietosi niin kuntoneuvojamme
on sinuun yhteydessä ja saat
näytetunnin 35€:lla!

Fill out my online form.

Kokeile yksilövalmennusta vain 35 € (norm. 99 €)

image description Kokeile

Personal Trainer – valmentajan avulla tavoitteeseen

Olivatpa omat yksilölliset tavoitteesi mitkä vain, on personal trainer paras tapa saavuttaa tavoitteesi. Ammattitaitoinen personal trainer vie sinut omaan maaliisi turvallisesti ja varmasti. Tavalla, joka sopii juuri sinulle. Personal trainerin avulla opit tekemään liikkeet oikein, ja niin liikunta kuin ravinto-ohjelmasi räätälöidään tavoitteidesi mukaan. Personal trainer auttaa sinua onnistumaan!

Perinteisen yksilövalmentajan lisäksi Foreverin palveluihin kuuluu myös Fustra,  X-Method ja ForeCross-valmennus.

Fustra – hyvä ryhti ja vahva keskivartalo

Fustra-valmennuksessa keskitytään korjaamaan kehon lihaksiston epätasapainoa, joka aiheuttaa monenlaisia vaivoja. Nykypäivän arkisissa askareissa ja työssä lihaksemme kuormittuvat epätasaisesti, joten lihasepätasapaino on erittäin yleistä. Fustran avulla pääset eroon selkävaivoistasi, ryhtisi paranee, paino putoaa ja stressi lievittyy.

  • Kärsit niska- tai selkäkivuista
  • Haluat pudottaa tehokkaasti ja turvallisesti painoasi
  • Teet istumatyötä tai olet paljon tietokoneella
  • Haluat kehittyä omassa lajissasi, mm. golf, tennis

Lue lisää Fustrasta →

X-Method – voimaa ja kestävyyttä

X-Method on monipuolinen voima- ja kunto-ohjelma, johon on valittu parhaita liikkeitä eri lajeista kuten painonnosto, kahvakuula ja voimistelu ja yhdistetty niitä juoksuun, soutuun ja naruhyppelyyn. X-method on vaativaa voimaharjoittelua, jonka avulla saat uskomattomia tuloksia aikaan!

  • Suomalainen sovellus suositusta Crossfit-harjoittelusta.
  • Vaativaa voimaharjoittelua ja motivoiva harjoitusohjelma
  • 100 % tulostakuu

Lue lisää X-Methodista →

Personal Trainer – takaa tavoitteesi

  • Uutta potkua harjoitteluun
  • Olet ensimmäistä kertaa kuntosalilla
  • Yksityistunti Pilateksessa, ohjaaja mukaan lenkille? Sinä päätät lajin

Personal Trainer auttaa
sinua saamaan oikeita tuloksia!

 

Personal Trainerin ohjeilla pääset tavoitteeseesi

Personal Trainer auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi, oli se sitten lihasten kasvatus tai laihtuminen.  Henkilökohtainen valmentaja eli Personal Trainer rakentaa sinulle harjoitteluohjelman ja ruokavalion, joita noudattamalla saavutat tavoitteesi varmemmin. Ammattitaitoinen traineri opettaa kaikki liikkeet sinulle tarkasti, jotta teet ne varmasti oikein, eikä vahinkoja pääse sattumaan.

Personal Trainerista on hyötyä kaikille

Olitpa sitten aloittelija tai jo konkari salilla, personal trainerin avulla saat treenistä paljon enemmän irti.

Aloittelijalle:

Jos olet aloittelija, suosittelemme personal traineria, sillä hän neuvoo Sinulle oikean tekniikan alusta saakka, etkä satuta itseäsi. Pääset heti oikeanlaisen treenin makuun ja kuntosi kasvaa kohisten. Lisäksi saat treeniohjelman, jonka avulla sinun on myös jatkossa helppo treenata itsenäisesti. Ruokavalio-ohjeet tukevat liikkumistasi ja vauhdittavat tavoitteeseen pääsyäsi.

Tottuneelle liikkujalle:

Mikäli olet jo treenannut jonkin aikaa, mutta silti kaipaat treeniisi lisää tehoja tai tunnet junnaavasi paikallaan, Personal Trainer on oikea valinta. Ehkä olet treenannut tietämättäsi liian pienillä painoilla tai tarvitset uuden saliohjelman, jotta kehitystä tapahtuisi. Henkilökohtainen valmentaja kertoo sinulle, kuinka pääset jumitusvaiheesta eteenpäin. Uuden ohjelman avulla saat lisää tehoja treeniisi ja lihaksesi kehittyvät entisestään. Usein ihmiset myös kuvittelevat, etteivät jaksa yhtään enempää. On luonnollista ihmisen luonteelle, että luovutetaan siinä vaiheessa, kun pitäisi siirtyä epämukavuusalueelle. Voit yllättyä positiivisesti voimistasi, kun Personal Trainer kannustaa Sinut ylittämään itsesi kerta toisensa jälkeen.

Konkarille:

Konkareiden ongelmana saattaa olla se, että on totuttu tekemään tietyllä tavalla aina. Tämä ei välttämättä ole kovinkaan toimiva keino, sillä keho tottuu tietynlaiseen rasitukseen, eikä enää kehity, jos aina toistetaan samaa kaavaa. Personal Trainerin avulla pääset eroon vanhoista tavoistasi ja opit uusia, erilaisia liikkeitä, joiden avulla pystyt taas muokkaamaan kehoasi.

Tai ehkäpä olet ahkera jumppaaja, ja nyt haluat treenata maratonille. Tai kenties Sinulla on häät tai muut juhlat tulossa, ja haluat mahtua juhla-asuusi. Tai kärsit erilaisista fyysisistä vaivoista tai rajoitteista, joihin kaipaat apua. Ihmisiä ja tilanteita on niin monenlaisia, että juuri yksilöllisellä ohjauksella päästään parhaisiin tuloksiin. Personal Trainer suunnittelee treeniohjelman ja ruokavalion juuri Sinun tarpeitasi ajatellen, ei kenenkään muun. Kerro siis tavoitteesi, Personal Trainer kertoo, miten saavutat sen!

Ohjaajamme ovat Suomen Sydänliitto ry:n kouluttamia

Sydanliiton logo_su_ru_4v_print

Sepelvaltimotauti on merkittävä kansansairaus Suomessa. Sitä sairastaa 192.000 ihmistä. Sepelvaltimotaudin hoito ja kuntoutus ovat mullistuneet viime vuosina. Kipulääkityksen ja vuodelevon tilalle ovat tulleet esimerkiksi pallolaajennus ja ohjeistus fyysisenpään elämäntapaan. Nykyaikainen hoito mahdollistaa sepelvaltimotautia sairastavan turvallisen fyysisen harjoittelun.

Olemme kouluttaneet ohjaajiamme Suomen Sydänliitto ry:n koulutuksessa liikunnan annostelusta ja vaikutuksista sydämeen ja sepelvaltimotautiin.Nykyään sydänpotilaille suositellaan lihasvoimaharjoittelua pari kertaa viikossa. Sekä kestävyys- että lihasvoimaharjoittelu sisältävät piirteitä, jotka tulee huomioida.

image description

© 2015 Forever Kuntoklubi. Kaikki oikeudet pidätetään.Tietosuoja

Rekisteriseloste