Tällä tunnilla kuulet hittejä 50, -60,-70, -80 ja 90-luvulta tämänhetkisten suosikkien seassa. Tunnelma on hauska, energinen ja aerobinen kuntosi vahvistuu huomaamatta. Tunnilla kehitetään aerobisen kunnon lisäksi myös lihaskuntoa. Evergreen-tunnilla on hyvin aikaa oppia aerobicin perusaskeleita, jotka opittuasi pystyt halutessasi siirtymään haastavamman koreografian tunteihin. Pukeudu tunnille rentoihin sisäliikuntavaatteisiin ja sisäliikuntakenkiin. Ota mukaasi myös juomapullo ja hikipyyhe.

Helpot koreografiat ja lihaskunto-osuus!

Tunti alkaa yksinkertaisella alkulämmittelyllä. Kehoa valmistetaan näin varsinaiseen kuntoilu- osuuteen. Varsinaisessa aerobisessa, liikkuvassa osuudessa jokainen evergreen-kappale on oma pieni, helppo koreografiansa, jossa samat liikkeet toistuvat useamman kerran. Sydän- ja verenkiertoelimistön kunto vahvistuu, hapenotto kyky paranee ja kalorit kuluvat.
Liikkuvaan aerobiseen osuuteen käytetään puolet tunnista. Tunnin loppuosassa keskitytään lihaskunnon harjoittamiseen vaihtelevin välinein. Tunnilla voidaan käyttää käsipainoja, kuminauhoja, levytankoja tai vain vartalon omaa painoa. Lihaskunto-osuudessa keskitytään kehon päälihasryhmiin. Lihaskunto-osuuden jälkeen tehdään palauttava venyttely treenatuille lihasryhmille.

image description

Kokeile kolme päivää

Nimi
Etunimi:
Sukunimi:

Puhelin

Sähköposti

Keskus