TULE TUTUSTUMAAN -
MEILLÄ ONNISTUTAAN

Fill out my online form.

OSALLISTU LIIKUNTAPÄIVÄÄN!

Fill out my online form.

Fustran avulla ryhtiä syksyyn

Täytä yhteystietosi, niin soitamme sinulle piakkoin ja
kerromme lisää Fustra –harjoittelusta.

Kevyt Sankari

Kysy lisätietoja, täyttämällä yhteystietosi alla oleviin kenttiin.

Liity jäseneksi

Fill out my online form.

Jätä meille
soittopyyntö

Täytä yhteystietosi niin asiantuntijamme on sinuun yhteydessä!

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.

Haluatko ilmaisen tunnin
personal trainerin kanssa?

Tarvitsetko treeniisi lisäpotkua ja hyödyllisiä vinkkejä?
Osallistu kuukausikisaan täyttämällä yhteystietosi,
niin voit voittaa tunnin personal trainerin kanssa!

Haluatko x-method
näytetunnin vain 35€:lla?

Täytä yhteystietosi niin kuntoneuvojamme
on sinuun yhteydessä ja saat
näytetunnin 35€:lla!

Fill out my online form.

Kokeile Palveluitamme 3 Päivän Ajan Veloituksetta

image description Hanki passi

Helppo kuntoilun aloittaminen – Forever-kuntoklubi

 

Kuntoilun aloittaminen

Kuntoilun aloittaminen on hauskaa ja helppoa: se ei yleensä vaadi kalliita välineiden hankkimista. Esimerkiksi kuntosaliharjoitteluun ja ryhmäliikuntatunteihin osallistuminen on helppoa, mukaan tarvitset vain:

  • T-paidan, urheiluhousut tai shortsit ja sisäurheilukengät
  • Juomapullon
  • Hikipyyhkeen
  • Suihkuvälineet

Ja näillä pääset jo hyvään vauhtiin!

Miten aloitan kuntoilun – aseta realistiset tavoitteet

Tavoitteet ohjaavat tekemistä, joten aluksi on hyvä arvioida itse, miten ehdit kuntoilla. Esimerkiksi lapsiperhekiireiden tai hektisen työn takia voi olla, että et pääse treenaamaan niin usein kuin haluat. Tämä on ihan ymmärrettävää: kun alussa huomioit arjen realiteetit, tavoitteet tulee asetettua oikein, eikä tule syyllistettyä itseään turhaan – ja näin treenaaminen on mukavaa!

Miksi kuntosaliharjoittelu kannattaa?

Kuntosaliharjoittelu on yksi monipuolisimmista kuntoilun muodoista, koska se on helppo aloittaa ja tulokset näkyvät usein nopeasti. Lihakset kasvavat ja kiinteydyt, sillä kulutat energiaa myös lihaskuntotreenin jälkeen.

Kuntosaliharjoittelu parantaa ryhtiä ja ennaltaehkäisee monia vaivoja, kuten vaikkapa selkäkipuja tai yleistä kangistumista. Hyvän kuntosalitreenin jälkeen kannattaa muistaa rauhalliset venyttelyt: liikkuvuus pysyy näin hyvänä!

Kuntosaliharjoittelu sopii mainiosti niin vammoista kuntoutuville, aktiiviurheilijoille kuin kuntourheilijoille.

Aloita rauhallisesti

Maltti on valttia aloituksessa. Jos lihaskuntoharjoittelu on sinulle uutta, voit hyvin aloittaa esimerkiksi 1-2 harjoittelukerralla. Tästä voit myöhemmin siirtyä esimerkiksi 3-4 harjoittelukertaan viikossa.

Yllä mainitut treenimäärät riippuvat erittäin paljon sinusta itsestäsi ja tavoitteista. Tavoitteesi voivat olla:

  • Voimakas lihasten kasvatus
  • Pieni painon pudotus ja kiinteytys
  • Yleinen paremman hyvinvoinnin hakeminen
  • Lihastasapainon parantaminen

Juttele siis aluksi henkilökuntamme kanssa, miten pääset parhaiten vauhtiin.

Jos olet ensikertalainen meillä, autamme mielellään kaikissa kysymyksissä. Tutustu tarkemmin vinkkeihimme. Lue, mitä huomioida ennen ja jälkeen kuntosalitreenin:

Ensimmäinen kerta kuntosalilla.

Kaikkein tärkeintä: Autamme sinua niin paljon treenaamisessa kuin itse haluat! Jos olet itsenäinen kuntoilija, emme turhaan häiritse sinua. Jos sen sijaan tarvitset henkilökohtaista apua tai tsemppaajaa, olemme tukemassa sinua. Lue tarkemmin: ensimmäinen kerta yksilöohjauksessa.

Pohditko kuntoilun aloittamista? Tule kokeilemaan ilmaiseksi

Jos vielä pohdit, miten aloittaa kuntoilu, voit tulla meille tutustumaan 3 päivän ajan veloituksetta. Täältä löydät lähimmät kuntosalimme.

 

image description

© 2015 Forever Kuntoklubi. Kaikki oikeudet pidätetään.Tietosuoja

Rekisteriseloste